DOLemannen Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Trodde det skulle bli bedre om jeg bestemte meg for å gi opp studiene, jeg... men neida, det er det samme dritten. 0 Siter
serenity777 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 ja, der ser du det er ikke evnen til å ta studier som plager deg, det er rett og slett psykisk. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Skrevet 13. desember 2010 ja, der ser du det er ikke evnen til å ta studier som plager deg, det er rett og slett psykisk. Hva mener du? Skulle jo tro det ble lettere med mindre stress... 0 Siter
Gjest Hmmm lurer... Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Hva mener du? Skulle jo tro det ble lettere med mindre stress... TTT det skjer ikke noe over natten. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Du må gi deg selv litt tid... 0 Siter
Tristana Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Kanskje det er det at du har gitt opp som gjør at du ikke føler deg bra? Kan hende hvis du tok opp studiene igjen, så at du fikk til noe, fikk gode resultater, som igjen ville ført til at du fikk mer motivasjon osv., kanskje det ville gjort at du følte deg bedre? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Skrevet 13. desember 2010 Kanskje det er det at du har gitt opp som gjør at du ikke føler deg bra? Kan hende hvis du tok opp studiene igjen, så at du fikk til noe, fikk gode resultater, som igjen ville ført til at du fikk mer motivasjon osv., kanskje det ville gjort at du følte deg bedre? kanskje det... jeg vet ikke lenger noenting jeg. 0 Siter
Tristana Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 kanskje det... jeg vet ikke lenger noenting jeg. Nei, ingen er synsk. Man får bare prøve og se. Lykke til hvertfall. 0 Siter
Gjest emmen Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Hva mener du? Skulle jo tro det ble lettere med mindre stress... For deg tror jeg på bedre effekt av det motsatte. Vi behøver ikke kalle det stress,men aktivitet. Aktivitet=mindre tid til å tenke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.