Gå til innhold

Uforståelig

Anbefalte innlegg

Gjest Energiforbruk
Skrevet

Har hatt masse energi en stund nå, så i dag tok jeg å vasket hus og byttet på sengtøy. Merket ikke noe når jeg holdt på, men da jeg var ferdig å lage middag begynte jeg å "svimle". Er tom for energi nå, og er forferdelig trøtt. Må prøve å ta en dusj, håper jeg klarer å stå. Er litt stolt og, har klart meg alene siden fredag..meg og sønnen min. Det har gått fint.

Noen som har ide på hva dette dreier seg om?

Nå må jeg bare slappe av resten av dagen, har ikke mer energi. Godt mannen min kommer i morgen.

Gjest Energiforbruk
Skrevet

Kanskje du har spist og/eller drukket for lite?

Kan hende det, glemmer å spise og drikke når jeg har mye å gjøre. Glemte det i dag. Ble kvalm og, drakk kaffi med melk så det kom seg litt. Får ikke håpe jeg har diabetes, er rar enda. Får prøve å spise noe.

Skrevet

Kan hende det, glemmer å spise og drikke når jeg har mye å gjøre. Glemte det i dag. Ble kvalm og, drakk kaffi med melk så det kom seg litt. Får ikke håpe jeg har diabetes, er rar enda. Får prøve å spise noe.

Lavt blodsukker kan man reagere på selv uten å ha diabetes. Jeg har ikke diabetes, men fungerer veldig dårlig når blodsukkeret blir lavt. :)

Gjest Energiforbruk
Skrevet

Lavt blodsukker kan man reagere på selv uten å ha diabetes. Jeg har ikke diabetes, men fungerer veldig dårlig når blodsukkeret blir lavt. :)

Ble litt bedre når jeg hadde spist, men er sløva fremdeles..sykt det her. Pleier å bli slik etter å ha hatt mye overskudd en stund, orker ikke ha det slik i jula. Men det snur ganske fort igjen, håper det denne gang også. Ellers får jeg få tak i noe som gir energi.

Skrevet

Ble litt bedre når jeg hadde spist, men er sløva fremdeles..sykt det her. Pleier å bli slik etter å ha hatt mye overskudd en stund, orker ikke ha det slik i jula. Men det snur ganske fort igjen, håper det denne gang også. Ellers får jeg få tak i noe som gir energi.

Du får ta det med ro resten av dagen, og sørge for at du spiser og drikker normalt i morgen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...