Gå til innhold

S(elv)M(ords)T(anker)

Gjest hvorfordetegentlig

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfordetegentlig
Skrevet

Jeg lurer - du kan slette det hvis det er nødvendig.

Er det lov å angre ett selvmordsforsøk? hvis en er ved veis ende - og en plutselig ser èn liten grunn til å være likevel - at en bare måtte gå så langt for å klare se det- er det da lov?Jeg er veldig delt om hva som er lov og ikke i sånne situasjoner, men.

Nei, dette er ikke et rop om hjelp/trussel eller noe,

er bare noe jeg lurer på.

Evt - er det noen plass jeg kan lese om det?

Skrevet

Bra du så en grunn til å fortsette å leve!

Fortid er fortid, og gjort er gjort som man sier.

Det viktigste er at du er i live nå! :)

Gjest hvorfordetegentlig
Skrevet

Bra du så en grunn til å fortsette å leve!

Fortid er fortid, og gjort er gjort som man sier.

Det viktigste er at du er i live nå! :)

Det var/er ikke meg, det er noen som "ikke har noe å leve for" :-(

mener h*n selv da

Det er litt vanskelig å støtte 100% på hva det er å leve for siden jeg sliter med ganske dyp depresjon selv, men jeg gjør så godt jeg kan.

På en eller annen måte er det lettere å se lyst på livet for andre mens en selv hater livet og hva det har å tilby

Skrevet

Det beste er nå å angre!!! Å holde seg i live. Vi lever bare en gang. Ingen vet om det finnes noe Level 2 og du er på jorden bare et brøkdels sekund i det store og hele. Jeg skal leve livet helt til rulleteksten kommer samme f. hvor jævlig mye har vært og kan bli. Noen ganger fatter jeg ikke poenget med å leve.... Men jeg gjør det da likevel.

Slutte å tenk på døden! Lev livet i stedet... du skal dø en dag likevel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...