Gjest hvorfordetegentlig Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Jeg lurer - du kan slette det hvis det er nødvendig. Er det lov å angre ett selvmordsforsøk? hvis en er ved veis ende - og en plutselig ser èn liten grunn til å være likevel - at en bare måtte gå så langt for å klare se det- er det da lov?Jeg er veldig delt om hva som er lov og ikke i sånne situasjoner, men. Nei, dette er ikke et rop om hjelp/trussel eller noe, er bare noe jeg lurer på. Evt - er det noen plass jeg kan lese om det? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Selvsagt er det lov å angre seg 0 Siter
Tristana Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Bra du så en grunn til å fortsette å leve! Fortid er fortid, og gjort er gjort som man sier. Det viktigste er at du er i live nå! 0 Siter
Gjest hvorfordetegentlig Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Bra du så en grunn til å fortsette å leve! Fortid er fortid, og gjort er gjort som man sier. Det viktigste er at du er i live nå! Det var/er ikke meg, det er noen som "ikke har noe å leve for" :-( mener h*n selv da Det er litt vanskelig å støtte 100% på hva det er å leve for siden jeg sliter med ganske dyp depresjon selv, men jeg gjør så godt jeg kan. På en eller annen måte er det lettere å se lyst på livet for andre mens en selv hater livet og hva det har å tilby 0 Siter
rose23 Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Det beste er nå å angre!!! Å holde seg i live. Vi lever bare en gang. Ingen vet om det finnes noe Level 2 og du er på jorden bare et brøkdels sekund i det store og hele. Jeg skal leve livet helt til rulleteksten kommer samme f. hvor jævlig mye har vært og kan bli. Noen ganger fatter jeg ikke poenget med å leve.... Men jeg gjør det da likevel. Slutte å tenk på døden! Lev livet i stedet... du skal dø en dag likevel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.