Gjest gittopp Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Og med utgangspunkt i at de med borderline sikkert lider aller mest selv så aner jeg ikke rekkevidden av dette, når jeg som pårørende snart ikke greier jobben min, sover dårlig, tenker stadig vekk på hva som skal skje, osv. Er det rart at jeg som mor da lider ? Og ingen kan hjelpe meg - bortsett fra i verste fall politiet dersom en reell trussel. Er det noen som kan dele erfaringer med meg , evt. finnes det noen pårørendegruppe jeg kan kontakte? Det å vite at "barnet" ditt har det vondt og at det er ingenting du kan gjøre for å hjelpe er faktisk et mareritt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har du vært i kontakt med Landsforeningen for pårørende innen psykiatri? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.