Gondor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 I dag har vært en tung dag. Jeg har hatt tankekjør, bare negative og destruktive tanker. Og jeg klarer ikke å stoppe tankene! Det går på selvfølelsen løs. Hvordan skal jeg klare å nå mine mål når jeg tenker på den måten jeg gjør? Dette har vært et problem for meg siden jeg var ti år. Jeg føler at jeg er min egen verste fiende. Jeg har så mange dårlige mentale vaner. Jeg leser i en selvhjelpsbok. Gir meg ikke. Jeg har vært nede nå, tung til sinns i flere dager. Kommer meg ut og gjør ting ,men orker ikke å ha med andre mennesker å gjøre. Utstår ikke meg selv. Føler meg som en selvsentrert, ufordragelig tullling. Føler meg så totalt mislykket. Er det håp? Hva skal jeg gjøre? ( bruker antipsykotika) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DOLemannen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvis du er deprimert kan vel kanskje antidepressiva hjelpe bedre enn ansipsykotika alene? Vet ikke... selv bruker jeg både antidepressiva og antipsykotika... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.