Gå til innhold

Lover må leses detaljert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han får ikke lov av meg og han skjønner hvorfor, så han har nok dårlig samvittighet. Nå synes jeg ikke det å snuse er det verste i verden, men han er bare 14.

Men jeg har sagt at hvis han blir tatt i røyking, han liker ikke røyk foreløpig i hvert fall, så får han ingen lommepenger og det er jo krise antagelig.

Flere av min datters venner som snuser også :-( Jeg _tror_ hun holder seg unna... sier iallefall at det er rimelig teit å snuse ;)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

21

• Madelenemie

13

• rose23

5

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Noen ganger er det helt umulig å vite hvor man er i tråden. Sorry :o)

Skjønte den allikevel ;-P

Skrevet

Flere av min datters venner som snuser også :-( Jeg _tror_ hun holder seg unna... sier iallefall at det er rimelig teit å snuse ;)

Dattera mi snuser, eldstemann snuser og jeg snuser innimellom f.eks i bilen. Men det er teit å begynne med det. Egentlig er jeg fornøyd så lenge ingen av ungene røyker.

Men dattera mi har prøvd å slutte og snuse i flere år og klarer ikke. Jeg tror vi er en meget nikotinavhengig familie.

Skrevet

Dattera mi snuser, eldstemann snuser og jeg snuser innimellom f.eks i bilen. Men det er teit å begynne med det. Egentlig er jeg fornøyd så lenge ingen av ungene røyker.

Men dattera mi har prøvd å slutte og snuse i flere år og klarer ikke. Jeg tror vi er en meget nikotinavhengig familie.

Røyking er verre siden det påvirker også andre, men jeg tror nok ikke det tar så mange år før man for alvor vet hva snusing kan gjøre med helsa til folk - så jeg håper ungene mine holder seg unna både røyk og snus ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...