Gjest orker ikke mer nå Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er så skuffet. Er ikke helt i vater, sitter her og ler og gråter om hverandre. Advokaten min har anbefalt meg å reise straffesak mot overgriperen min, hun synes det er en veldig alvorlig sak. Jeg har rotet meg inn i pillehelvetet igjen men har ikke tatt noe siden lørdag eller fredag. I morgen skal jeg ha møte med advokaten, nav og psyk.teamet..jeg vet ikke om jeg klarer å gjennomføre alt. Behandleren min prøver å få meg inn på sykehuset, men de ville ikke ha meg der. Jeg må belage meg på å være i pillehelvetet i noen uker til, til neste planlagte innleggelse. Eller prøve å trappe ned selv. Skal forsøke det siste. NHD har du råd? Eller andre? Føler meg så alene i kveld. 0 Siter
Gjest go for it Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Vil bare si at jeg håper at du holder ut og gjennomfører dette. Altfor mange overgripere går løse rundt omkring uten å få sin straff. Finn fram de kreftene du har og 0 Siter
Gjest orker ikke mer nå Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Vil bare si at jeg håper at du holder ut og gjennomfører dette. Altfor mange overgripere går løse rundt omkring uten å få sin straff. Finn fram de kreftene du har og Takk for støtten..jeg skal gå for det, men har en psykisk kollaps nå, og trenger noe/noen..håper inderlig at jeg får et opphold ved sykehuset, men det ser mørkt ut 0 Siter
Gjest go for it Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Takk for støtten..jeg skal gå for det, men har en psykisk kollaps nå, og trenger noe/noen..håper inderlig at jeg får et opphold ved sykehuset, men det ser mørkt ut Skjønner deg godt. Jeg hadde vært dritredd hvis jeg skulle ha gjennomført noe sånt, samtidig ville det også vært veldig godt. Håper du får all den støtte du kan få. Alle slike svin skulle ha vært straffet med langt større straffer enn det de får idag. Har et par jeg også "gående løs", men den saken er visst litt for gammel. Synd, men sant. Ønsker deg all lykke til 0 Siter
Gjest orker ikke mer nå Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Skjønner deg godt. Jeg hadde vært dritredd hvis jeg skulle ha gjennomført noe sånt, samtidig ville det også vært veldig godt. Håper du får all den støtte du kan få. Alle slike svin skulle ha vært straffet med langt større straffer enn det de får idag. Har et par jeg også "gående løs", men den saken er visst litt for gammel. Synd, men sant. Ønsker deg all lykke til Takk for det, jeg håper det går bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.