Gå til innhold

Burde vel være glad... Men ikke

Anbefalte innlegg

Gjest shit shit
Skrevet

Noen har vært en trygghet for meg, at de er der uansett og når... Men siden de er ansatt i hjelpeapparatet er det komplisert. Og nå har noen satt ned foten... Dermed måtte de slette meg på facebook og alt ble guffent... vedkommende har fått kjeft fra ledelsen. Og jeg sitter igjen og føler meg skyldig i bråket og at jeg har mistet dem...

Det gjør meg urolig og vondt langt inne i hjertet...

Gjest not your fault
Skrevet

Hvis en i behandlingsapparatet har vært for privat i forhold til deg og ikke har hatt tilstrekkelige grenser, så er det nærmet uetisk og ikke forsvarlig i yrket hn utøver. Det er derfor hn har måttet slette deg på facebook og har fått "kjeft" fra ledelsen. Dette går på hn, ikke på deg og det er ikke du som har skyld opp i dette, men vedkommende som har gått over grensene. Det er derfor dette blir tatt opp med vedkommende og ikke med deg.

Får du noen som helst oppfølging av hjelpeapparatet etter dette?

Gjest shit shit
Skrevet

Hvis en i behandlingsapparatet har vært for privat i forhold til deg og ikke har hatt tilstrekkelige grenser, så er det nærmet uetisk og ikke forsvarlig i yrket hn utøver. Det er derfor hn har måttet slette deg på facebook og har fått "kjeft" fra ledelsen. Dette går på hn, ikke på deg og det er ikke du som har skyld opp i dette, men vedkommende som har gått over grensene. Det er derfor dette blir tatt opp med vedkommende og ikke med deg.

Får du noen som helst oppfølging av hjelpeapparatet etter dette?

Vil ikke lage mer bråk eller styr... forsvinner barre lydløst bort fra dem alle. Det gjør vondt, men det går vel over en dag...

• 2 uker senere...
Gjest not your fault
Skrevet

Vil ikke lage mer bråk eller styr... forsvinner barre lydløst bort fra dem alle. Det gjør vondt, men det går vel over en dag...

Jeg håper at du ikke forsvinner lydløst, slik du beskrev i forrige innlegget dit..håper inderlig at du er åpen og ærlig om dette og søker hjelp..jeg vet det er tøft å være ærlig, men jeg tror det er noe som skal til, for at du skal få bearbeidet det..det er tøffe greier du har vært oppe i, og det krever mot å være ærlig, men som sagt håper jeg du klarer det for din egen skyld..Ønsker deg det beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...