Gå til innhold

Funker flyskrekk-kurs?

Gjest frustrert maur

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert maur

Jeg elsker å farte, oppleve nye steder og kulturer, men hater å fly. Har greid det med sobril innenbord... Men legen er gnien på disse. Sist jeg tok fly hadde jeg ikke sobril og fikk anfall på flyet da jeg var bobmesikker på at noe var galt med flyet og at vi var i ferd med å styrte. Da vi lettet gråt jeg av lettelse og skalv som et aspeløv. Tenkte at jeg aldri mer skulle gå inn i et fly. kapteinen på flyet tok seg faktisk en røyk sammen med meg etterpå og sa jeg måtte komme meg opp i fly igjen fortest mulig.

Nå er det slik at jeg har fått ny jobb der jeg farte mye rundt i landet og utenlands også.... Spurte legen i dag og han sa at jeg burde ta et flyskrekk-kurs. Men siden det koster noen tusen og det er mange, mange mil til Oslo... lurer jeg på om dette faktisk funker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det funker! Meld deg på snarest. Har to venner som har tatt kurs- begge er mer eller mindre kurert, selv om de ikke storgleder seg til selve flyturen. Men- de ligger ikke våken en uke før de skal fly, melder seg syk før veninnetur som var flybasert, bytter ut en godt betalt jobb osv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...