Gå til innhold

Et nytt kapittel i mitt liv

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sluttet i den jobben jeg har hatt i hele mitt yrkesliv!

Det var virkelig et stort skritt, både å begynne og tenke på å bytte jobb, skrive cv (hadde ikke gjort det på over ti år), lese stillingsannonser, skrive søknader, være på intervju...

...og så da - bli tilbudt ny jobb, si ja til den, si opp gamlejobben (som jeg jo syntes utgjorde en stor del av meg), og avslutte den.

Nå skal jeg ha en god juleferie og lade opp til ny arbeidsplass! Blir spennende! Og selv om det er trist å forlate gode kollegaer, er jeg veldig sikker på at jeg har valgt riktig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357711-et-nytt-kapittel-i-mitt-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott å ta et sånt valg! Er den nye jobben i nogenlunde 'samme gata', eller skifter du både beite og terreng?

Litt i samme sjanger, men veldig mye nytt likevel. Og et mye større miljø, mange flere kollegaer, og det blir mer spesialisering på meg i forhold til tidligere.

Og kortere reisevei, og høyere lønn :-)

Litt i samme sjanger, men veldig mye nytt likevel. Og et mye større miljø, mange flere kollegaer, og det blir mer spesialisering på meg i forhold til tidligere.

Og kortere reisevei, og høyere lønn :-)

Så flott å komme videre. Jeg har vært i samme jobb siden våren 99 (avbrutt av to permisjoner riktignok, men dog...). Har mange ganger tenkt at jeg burde få ut finger'n å se etter en annen jobb. Trenger et spart bak tror jeg. Fantastisk med kortere reise vei og bedre betalt da!

Annonse

Så flott å komme videre. Jeg har vært i samme jobb siden våren 99 (avbrutt av to permisjoner riktignok, men dog...). Har mange ganger tenkt at jeg burde få ut finger'n å se etter en annen jobb. Trenger et spart bak tror jeg. Fantastisk med kortere reise vei og bedre betalt da!

Jeg har jo også hatt permisjoner (3), og det har vært greit å være på samme arbeidsplass i "barneproduksjonsfasen" - men nå begynte hun minste på skolen, og jeg har ikke småbarn lenger, og da var det litt naturlig å tenke nytt for min del også.

Første punkt er å begynne å fundere litt rundt seg selv, hva en kan og hva en ønsker og hva en har lyst til å bruke seg selv til.

kom igjen :-)

Annonse

Spennende - og lykke til :)

Begynner å kjenne på behovet for forandring jeg og. Har som deg vært stabil innefor én institusjon i 10 år, og har lyst til å anvende kompetansen min fra et annet ståsted etterhvert. Jeg har takket ja til noen prosjekter som går ut 2011, så om et trekvart år skal jeg begynne å sondere terrenget... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...