Gjest noen som kan hjelpe meg?? Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Kan noen være så snille og finne fram i en jungel av info for meg? Jeg prøver å finne ut om jeg kan bestille kopi av selvangivelsen eller skatteoppgjør... det jeg egentlig trenger er bevis om hva jeg hadde som inntekt i 2005 Jeg har nå lett inne på skatteetaten sine sider i flere timer og finner hverken sted hvor jeg kan bestille kopi eller noe telefon nummer hvor jeg kan ringe å bestille dette? De har alt for mye info på sidene sine og jeg klarer rett og slett ikke å finne noe der inne lenger 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Telefonnr til skatteetaten finner du her: http://www.skatteetaten.no/no/Adresser-og-apningstider/ Arkiverte selvangivelser finner du på www.altinn.no 0 Siter
Gjest Noen som kan hjelpe meg?? Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Tusen takk til dere to Kayia og GPn !!!:-))) Da finner jeg nok det jeg skal inne på altinn....heldigvis har jeg kodene som skal til for å komme inn der også! Tusen tusen takk for hjelpen!!! :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.