Gjest fjollefjonka Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg trenger litt hjelp.Jeg får faktisk ikke til å legge produkter i handlekurven der! Jeg finner ikke noe "handlekurv" eller "kjøp" som jeg kan klikke på? Jeg trodde det kanskje skyltes nettleseren, men har forsøkt både mozilla og explorer. Kan du hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen nick Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Trykk på "Kjøp" ved produktet og varen blir lagt i handlekurven. Oppe til høyre ser du "Handlekurven" og hvor mange varer det er lagt i den, trykk på skriften og du kommer til Handlekurven og så skal du logge deg inn for å bestille varen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjollefjonka Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Trykk på "Kjøp" ved produktet og varen blir lagt i handlekurven. Oppe til høyre ser du "Handlekurven" og hvor mange varer det er lagt i den, trykk på skriften og du kommer til Handlekurven og så skal du logge deg inn for å bestille varen. Takk for svar! Det var kun de varene jeg kikket på hvor det ike fantes en "kjøp"-knapp. Kanskje de er utsolgt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.