Gjest kari dunk Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nordmenn tatt på kornet, eller...? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/wikileaks/artikkel.php?artid=10020498 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Eller amerikanere tatt på kornet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kari dunk Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn. Hehe, alltid lettere å dømme andre. :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kari dunk Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Eller amerikanere tatt på kornet? True, true. Two of a kind. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 I en tid der noen på dol har debattert folkeslags kjennetegn så vil jeg si det der var en god beskrivelse av nordmenn ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn. ''Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn'' Dette er generalisering. Bare vent til Sør kommer, da ligger du tynt an! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siv27 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja! Nordmenn er noen selvgode egoister. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 ''Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn'' Dette er generalisering. Bare vent til Sør kommer, da ligger du tynt an! Jeg skjelver allerede i buksene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja, mye av det stemmer og endel av det synes jeg faktisk ikke er så gærnt. Men amerikanerne har sine egne svin på skogen som SDD nevner lenger nede. De tror garantert at de er best, vet best og ingen andre har noe å si. Jeg pleier å si at amerikanerne tror de er verdenspolitiet. Nå er det heldigvis en god del normale amerikanere også, ca 50 % vil jeg tro 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetola Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jepp. Spot on! Og jeg skammer meg overhodet ikke, det er fortsatt bedre enn å være amerikansk fantatisk religiøs imperialist! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.