Gå til innhold

Nordmenn

Gjest kari dunk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kari dunk

Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn.

Hehe, alltid lettere å dømme andre. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn''

Dette er generalisering. Bare vent til Sør kommer, da ligger du tynt an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nå tror jeg ikke amerikanere er de rette til å snakke om selvgodhet, ei heller tror jeg tidenes krigshisser bør snakke om å være noen løs kanon, men det der var nok likevel en ganske god beskrivelse av nordmenn''

Dette er generalisering. Bare vent til Sør kommer, da ligger du tynt an!

Jeg skjelver allerede i buksene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye av det stemmer og endel av det synes jeg faktisk ikke er så gærnt. Men amerikanerne har sine egne svin på skogen som SDD nevner lenger nede. De tror garantert at de er best, vet best og ingen andre har noe å si. Jeg pleier å si at amerikanerne tror de er verdenspolitiet. Nå er det heldigvis en god del normale amerikanere også, ca 50 % vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...