Gå til innhold

Savner du Michael Jackson?

Gjest Forelsket i en død person :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. Jeg blir helt mør av å høre på den siste platen som er gitt ut (Michael).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Du likte kanskje ikke han da han var i live heller?

Skrevet

Du mener ikke seriøst at du er -forelsket- i Michael Jackson?

Hvor gammel er du? 13?

Skrevet

Du! Siden jeg har deg her: Dere må huske på å få med hun som spilte Synne i den første Nissene på Låven også i neste sesong!

Skrevet

Jeg hadde ikke noe imot MJ jeg... og syntes det var trist at han døde så ung, men jeg går jo ikke rundt og savner en som jeg aldri kjente personlig og heller aldri møtte..

Gjest åttetall
Skrevet

Nei, ikke noe særlig dertil var han blitt for eksentrisk og selvopptatt.

Skrevet

Nei, men jeg synes det var kjipt da han døde og jeg var i Nashville da det skjedde så det var ikke snakk om noe annet på tv og radio hele tiden etterpå.

Skrevet

Det blir helt feil for meg. Jeg kan ikke savne en person jeg ikke har hatt kontakt med.

Skrevet

Nei, men jeg syntes det var trist og sjokkerende da hann døde.

Skrevet

Du! Siden jeg har deg her: Dere må huske på å få med hun som spilte Synne i den første Nissene på Låven også i neste sesong!

?

Den MÅ vel være feilpostet? -)

Skrevet

?

Den MÅ vel være feilpostet? -)

Nei, jeg tenkte at det var Espen Eckbo som sto bak tråden. ;)

Gjest Vi har mistet en del spesielle mennesker
Skrevet

Nei, jeg savner ham ikke på den måten jeg får inntrykk av at du gjør det. Men faktisk så er det ikke mer en en dag eller to siden jeg satt og tenkte på ham. At han er den største innen musikk og at det er et veldig tap at vi har mistet ham. Så sånn sett savner jeg ham, det er trist at vi ikke skal få flere hiter av Michaels slag :)

Skrevet

Nei, jeg savner ham ikke på den måten jeg får inntrykk av at du gjør det. Men faktisk så er det ikke mer en en dag eller to siden jeg satt og tenkte på ham. At han er den største innen musikk og at det er et veldig tap at vi har mistet ham. Så sånn sett savner jeg ham, det er trist at vi ikke skal få flere hiter av Michaels slag :)

''Men faktisk så er det ikke mer en en dag eller to siden jeg satt og tenkte på ham.''

Slik er det absolutt ikke for meg, men det var litt komisk at like før jeg oppdaget tråden på dol, spilte de en MJ-sang på radioen;-) Så dermed hadde jeg på en måte tenkt på MJ et par minutter før jeg svarte... :-)

Skrevet

nei, jeg savner ham ikke, men setter stor pris på alle musikken han lagde.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Jeg savner min døde bestemor, jeg savner min døde onkel og jeg savner min døde bestevenninne... men nei, jeg _savner_ virkelig ikke Michael Jackson. Det han har betydd for meg opp gjennom årene, er musikken hans og den finnes fortsatt...

Skrevet

Nei, jeg savner ham ikke.

Jeg synes det er synd at han døde, men er glad for at han etterlater seg mye god musikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...