Gjest Forelsket i en død person :( Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Det gjør jeg. Jeg blir helt mør av å høre på den siste platen som er gitt ut (Michael). 0 Siter
Gjest Forelsket i en død person :( Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Nei, det gjør jeg ikke. Du likte kanskje ikke han da han var i live heller? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Du mener ikke seriøst at du er -forelsket- i Michael Jackson? Hvor gammel er du? 13? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Du! Siden jeg har deg her: Dere må huske på å få med hun som spilte Synne i den første Nissene på Låven også i neste sesong! 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Savner han ikke, men alltid trist når noen dør. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Du likte kanskje ikke han da han var i live heller? Jeg hadde ikke noe imot MJ jeg... og syntes det var trist at han døde så ung, men jeg går jo ikke rundt og savner en som jeg aldri kjente personlig og heller aldri møtte.. 0 Siter
Gjest åttetall Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Du likte kanskje ikke han da han var i live heller? Nei, ikke noe særlig dertil var han blitt for eksentrisk og selvopptatt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Nei, men jeg synes det var kjipt da han døde og jeg var i Nashville da det skjedde så det var ikke snakk om noe annet på tv og radio hele tiden etterpå. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Det blir helt feil for meg. Jeg kan ikke savne en person jeg ikke har hatt kontakt med. 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Nei, men jeg syntes det var trist og sjokkerende da hann døde. 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Du! Siden jeg har deg her: Dere må huske på å få med hun som spilte Synne i den første Nissene på Låven også i neste sesong! ? Den MÅ vel være feilpostet? -) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 ? Den MÅ vel være feilpostet? -) Nei, jeg tenkte at det var Espen Eckbo som sto bak tråden. 0 Siter
Gjest Vi har mistet en del spesielle mennesker Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Nei, jeg savner ham ikke på den måten jeg får inntrykk av at du gjør det. Men faktisk så er det ikke mer en en dag eller to siden jeg satt og tenkte på ham. At han er den største innen musikk og at det er et veldig tap at vi har mistet ham. Så sånn sett savner jeg ham, det er trist at vi ikke skal få flere hiter av Michaels slag 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Nei, jeg savner ham ikke på den måten jeg får inntrykk av at du gjør det. Men faktisk så er det ikke mer en en dag eller to siden jeg satt og tenkte på ham. At han er den største innen musikk og at det er et veldig tap at vi har mistet ham. Så sånn sett savner jeg ham, det er trist at vi ikke skal få flere hiter av Michaels slag ''Men faktisk så er det ikke mer en en dag eller to siden jeg satt og tenkte på ham.'' Slik er det absolutt ikke for meg, men det var litt komisk at like før jeg oppdaget tråden på dol, spilte de en MJ-sang på radioen;-) Så dermed hadde jeg på en måte tenkt på MJ et par minutter før jeg svarte... :-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 nei, jeg savner ham ikke, men setter stor pris på alle musikken han lagde. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Jeg savner min døde bestemor, jeg savner min døde onkel og jeg savner min døde bestevenninne... men nei, jeg _savner_ virkelig ikke Michael Jackson. Det han har betydd for meg opp gjennom årene, er musikken hans og den finnes fortsatt... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Nei, jeg savner ham ikke. Jeg synes det er synd at han døde, men er glad for at han etterlater seg mye god musikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.