Gå til innhold

Har dere sett en Googlebil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg så den opptil flere ganger i sommer...

Og den så meg hvertfall ved en av gangene. Ser at jeg kjører et stort lass med ved i trillebåra. :-) Bevis på at det var meg som forflyttet en gedigen haug med ved fra den ene siden av veien og ned til huset vårt, men mann var på jobb. :-)

Annonse

Ja, jeg så den opptil flere ganger i sommer...

Og den så meg hvertfall ved en av gangene. Ser at jeg kjører et stort lass med ved i trillebåra. :-) Bevis på at det var meg som forflyttet en gedigen haug med ved fra den ene siden av veien og ned til huset vårt, men mann var på jobb. :-)

Har faktisk lest om verre ting som var avslørt via Google street view, f.eks. biler om står i "fremmede" oppkjørsler på tidspunkt de egentlig burde være et helt annet sted, etc.

Har faktisk lest om verre ting som var avslørt via Google street view, f.eks. biler om står i "fremmede" oppkjørsler på tidspunkt de egentlig burde være et helt annet sted, etc.

Hihi... men kanskje bedre å bli avslørt av googlebilen, enn av en nyhetssending når man klatrer ut av et hotellrom mens hotellet brenner.

Var en hotelbrann i Kristiansand for noen år siden, hvor det hvertfall var to menn som satt på hver sin plattform og så konene sine bli reddet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...