Gjest Tul29 Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Har dere sett noen Googlebiler som kjører rundt og filmer alle gater og bygninger? 0 Siter
Lula Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Nei, men jeg har sett googlesykkelen flere ganger 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Nei, men jeg har sett googlesykkelen flere ganger Hva brukes den til? Skulle ikke forundre meg om det neste blir at en kan zoome inn i huset og se de som som bor der også. Det er også mulig å se hva slags bil en person har. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Den har vært her for blokka er på Google Earth. De har filmet inn i bakgården men ikke så man ser noen av vinduene. 0 Siter
Gjest i oslo Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har sett den på Grünerløkka for ikke lenge siden. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Har ikke sett den, men ser jo at den har vært på gaten her og fotografert huset vårt og innkjørselen vår! 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Har ikke sett den, men ser jo at den har vært på gaten her og fotografert huset vårt og innkjørselen vår! Finnes det Googlefly også? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Finnes det Googlefly også? Tror ikke det, nei. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Ja, jeg så den opptil flere ganger i sommer... Og den så meg hvertfall ved en av gangene. Ser at jeg kjører et stort lass med ved i trillebåra. :-) Bevis på at det var meg som forflyttet en gedigen haug med ved fra den ene siden av veien og ned til huset vårt, men mann var på jobb. :-) 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Tror ikke det, nei. Men ordner med flyfoto og sånn? 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Har ikke sett den, men ser jo at den har vært på gaten her og fotografert huset vårt og innkjørselen vår! *he he* Jeg var lettet over at bilen hadde kjørt forbi mens vi hadde garasjeporten lukket! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 *he he* Jeg var lettet over at bilen hadde kjørt forbi mens vi hadde garasjeporten lukket! :-) link? 0 Siter
Lula Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Hva brukes den til? Skulle ikke forundre meg om det neste blir at en kan zoome inn i huset og se de som som bor der også. Det er også mulig å se hva slags bil en person har. Sykkelen kommer til der bilen ikke kan kjøre 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Ja, jeg så den opptil flere ganger i sommer... Og den så meg hvertfall ved en av gangene. Ser at jeg kjører et stort lass med ved i trillebåra. :-) Bevis på at det var meg som forflyttet en gedigen haug med ved fra den ene siden av veien og ned til huset vårt, men mann var på jobb. :-) Har faktisk lest om verre ting som var avslørt via Google street view, f.eks. biler om står i "fremmede" oppkjørsler på tidspunkt de egentlig burde være et helt annet sted, etc. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Men ordner med flyfoto og sånn? Det er nok snakk om satelitter. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Har faktisk lest om verre ting som var avslørt via Google street view, f.eks. biler om står i "fremmede" oppkjørsler på tidspunkt de egentlig burde være et helt annet sted, etc. Hihi... men kanskje bedre å bli avslørt av googlebilen, enn av en nyhetssending når man klatrer ut av et hotellrom mens hotellet brenner. Var en hotelbrann i Kristiansand for noen år siden, hvor det hvertfall var to menn som satt på hver sin plattform og så konene sine bli reddet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.