cathlin Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Hovedsikringen i leiligheten jeg bor i har gått noen gang i det siste. Nå gikk den flere ganger og den er veldig varm. Er det et dårlig tegn? Hoedsikringen skal vel egentlig ikke gå? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Ja, det er et dårlig tegn. Den gikk flere ganger i den gamle leiligheten min og da viste det seg at naboen hadde overledning i veggen mellom leilighetene våre. Vi sendte bud på Hafslund. 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Skrevet 15. desember 2010 Ja, det er et dårlig tegn. Den gikk flere ganger i den gamle leiligheten min og da viste det seg at naboen hadde overledning i veggen mellom leilighetene våre. Vi sendte bud på Hafslund. Hva er overledning? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Hva er overledning? Ja, hva er overledning. Jeg tror vi spør en mann. Jeg har hatt overledning i komfyren min engang, kontakten var koblet feil og da fikk jeg støt i hvert fall. Jeg tror det er større fare for brann, men det er ikke noe som haster grådig tror jeg. Men hvis du bare leier så er det utleieren som skal betale så du kan bare klage med en gang ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Skrevet 15. desember 2010 Ja, hva er overledning. Jeg tror vi spør en mann. Jeg har hatt overledning i komfyren min engang, kontakten var koblet feil og da fikk jeg støt i hvert fall. Jeg tror det er større fare for brann, men det er ikke noe som haster grådig tror jeg. Men hvis du bare leier så er det utleieren som skal betale så du kan bare klage med en gang ;o) Vi trenger en mann her. Jo, jeg leier bare, og er ikke gira på brann i det elekstriske anlegget. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Vi trenger en mann her. Jo, jeg leier bare, og er ikke gira på brann i det elekstriske anlegget. Rop på Sør ) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Skrevet 15. desember 2010 Rop på Sør ) Ånei, ikke han. 0 Siter
Marilyn Monroe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Hva er overledning? Er det overspenning dere snakker om? http://www.tryggogsikker.no/html/656.html 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Ånei, ikke han. SSD kan det sikkert han og ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Skrevet 15. desember 2010 SSD kan det sikkert han og ;o) Han er ok:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Skrevet 15. desember 2010 Er det overspenning dere snakker om? http://www.tryggogsikker.no/html/656.html Ingen anelse. Jeg har ikke peiling på elektrisitet. 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Skrevet 15. desember 2010 SSD kan det sikkert han og ;o) Men du, Dorthe. Du har peiling på smertestillende. Jeg har tatt 600 mg ibumetin. (3x200 mgs, de små som jeg klarer å svelge). Og nå lurer jeg på om jeg skal peise på med litt paracet i tillegg, hvis jeg klarer å svelge dem. Går de greit sammen? Eller skal jeg i så fall ta mer ibumetin? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Men du, Dorthe. Du har peiling på smertestillende. Jeg har tatt 600 mg ibumetin. (3x200 mgs, de små som jeg klarer å svelge). Og nå lurer jeg på om jeg skal peise på med litt paracet i tillegg, hvis jeg klarer å svelge dem. Går de greit sammen? Eller skal jeg i så fall ta mer ibumetin? Ja, du kan ta 2 paracet vet siden av, regner med at du har 500 mg. 0 Siter
....AV Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Ja, hva er overledning. Jeg tror vi spør en mann. Jeg har hatt overledning i komfyren min engang, kontakten var koblet feil og da fikk jeg støt i hvert fall. Jeg tror det er større fare for brann, men det er ikke noe som haster grådig tror jeg. Men hvis du bare leier så er det utleieren som skal betale så du kan bare klage med en gang ;o) Jeg er ikke mann, men... Overledning er at strømmen tar "feil vei", f.eks. hvis en ledningsbit mangler isolasjon og kommer borti metall. I slike punkter kan det bli lite motstand og gå mye strøm, noe som fører til at sikringen går. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Jeg er ikke mann, men... Overledning er at strømmen tar "feil vei", f.eks. hvis en ledningsbit mangler isolasjon og kommer borti metall. I slike punkter kan det bli lite motstand og gå mye strøm, noe som fører til at sikringen går. Takk, jeg har aldri tenkt på hva det er, men nå vet jeg det ) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Skrevet 15. desember 2010 Ja, du kan ta 2 paracet vet siden av, regner med at du har 500 mg. Ok. Nå har jeg tatt 1 500 mgs para i tillegg. Skal jeg ta enda en? Jeg er ikke vant til å ta smertestillende, men nå er jeg helt punktert. Kanskje jeg venter litt og ser hva som skjer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Ok. Nå har jeg tatt 1 500 mgs para i tillegg. Skal jeg ta enda en? Jeg er ikke vant til å ta smertestillende, men nå er jeg helt punktert. Kanskje jeg venter litt og ser hva som skjer. Du kan ta en til, men da må du vente etterpå til du tar mer, minst 6 timer, helst 8 0 Siter
megler Smekk Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Vi trenger en mann her. Jo, jeg leier bare, og er ikke gira på brann i det elekstriske anlegget. Har ikke fruene hørt om LEKSIKON? http://www.snl.no/overledning 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Skrevet 15. desember 2010 Du kan ta en til, men da må du vente etterpå til du tar mer, minst 6 timer, helst 8 Så bra, Takk! du er nesten legen her nå:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Så bra, Takk! du er nesten legen her nå:-) Bare nesten... Men jeg har ikke dauet av den blandinga og jeg spiser nesten aldri ibubrufen jeg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.