Mandolaika Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er det noen som vet hvor lang tid etter åpning et glass med oliven er holdbart? Og hva med et glass med fetaost? Etter åpning altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det varer veldig lenge hvis du har det i det opprinnelige saltvannet. Du smaker det hvis fetaen er sur og oliven mugner hvis den er dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Det varer veldig lenge hvis du har det i det opprinnelige saltvannet. Du smaker det hvis fetaen er sur og oliven mugner hvis den er dårlig. Ok. Jeg hadde et glass med svarte oliven som ikke en gang var åpnet, men det var masse hvite prikker på olivenene og nedi laken, så jeg kastet hele skiten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ok. Jeg hadde et glass med svarte oliven som ikke en gang var åpnet, men det var masse hvite prikker på olivenene og nedi laken, så jeg kastet hele skiten. Ja, den var muggen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fetaosten holder i flere uker i alle fall. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.