Gå til innhold

Blir alle invitert på reunionsparty?

Anbefalte innlegg

Gjest reunionsparty

Jeg har gått på flere skoler og klasser i barndommen og frem til videregående. Jeg har aldri mottatt noen invitasjon til reunionsparty noen steder. Hvor vanlig er det å ha det? Og jeg går ut i fra at det er vanlig å invitere alle? Har forøvrig liten kontakt i dag med de jeg har gått på skole(ne) sammen med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357756-blir-alle-invitert-p%C3%A5-reunionsparty/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marilyn Monroe

Man inviterer selvsagt alle på reunionsfest! Det er jo for å samle klassen. :-) Den ene klassen jeg gikk i pratet om reunionsfest i mange år, og først i fjor ble det noe av. Ta initiativet selv hvis du ønsker å se gamle klassekamerater igjen.

Man inviterer selvsagt alle på reunionsfest! Det er jo for å samle klassen. :-) Den ene klassen jeg gikk i pratet om reunionsfest i mange år, og først i fjor ble det noe av. Ta initiativet selv hvis du ønsker å se gamle klassekamerater igjen.

Så fremt man finner alle da.

Alle man klarer å spore opp adressen til, i alle fall. Men jeg har aldri vært på reunion, aldri noen som har giddet å arrangere. Kunne være litt moro å treffe folk igjen, men jeg tror ikke jeg orker å arrangere heller, så da får jeg leve uten den moroa :)

Annonse

I løpet v mitt liv har vi hatt to reunionparty og alle har selvsagt blitt invitert. Mest sannsynlig er det ingen som har orket å sette igang noe. Kanskje du skulle gjøre det?

Nei, jeg har ikke så veldig lyst til å dra på reunionsparty, men jeg vil gjerne få invitasjonen så jeg kan takke nei:)

Jeg har etterhvert vært på mange gjenforeningsfester, og stort sett har alle blitt invitert. Men jeg tror det hver eneste gang har vært enkelte man ikke har fått tak i. Enten er du en av disse, eller det har ikke vært arrangert slike fester blant dine samtidige.

Jeg har vært på noen, og de som har arrangert klarte tidligere alltid å skaffe telefonnummer/adresse.

Men langt verre var det visst å få kontakt med meg nå i sommer da det nok engang var reunionsparty, og årsaken var ganske enkelt at jeg ikke er på Facebook.

De fikk til slutt tak i meg på gamlemåten (telefon), men de måtte via noen kompiser først, for dette med telefonkatalogen har visst blitt vrient.

Så hvis du ikke er på Facebook, ei heller har kontakt med gamle klassekompiser, kan muligens det forklare den manglende innbydelsen, for jeg tviler på at jeg hadde hørt noe denne gang hvis det ikke hadde vært for at jeg har kontakt med noen gamle klassekompiser.

Annonse

Gjest reunionsparty

Jeg har vært på noen, og de som har arrangert klarte tidligere alltid å skaffe telefonnummer/adresse.

Men langt verre var det visst å få kontakt med meg nå i sommer da det nok engang var reunionsparty, og årsaken var ganske enkelt at jeg ikke er på Facebook.

De fikk til slutt tak i meg på gamlemåten (telefon), men de måtte via noen kompiser først, for dette med telefonkatalogen har visst blitt vrient.

Så hvis du ikke er på Facebook, ei heller har kontakt med gamle klassekompiser, kan muligens det forklare den manglende innbydelsen, for jeg tviler på at jeg hadde hørt noe denne gang hvis det ikke hadde vært for at jeg har kontakt med noen gamle klassekompiser.

Vel det måtte være svært imponerende å ikke komme i kontakt med meg i disse digitale tider. Jeg har både FBprofil, står i telefonkatalogen osv

Gjest didntlikeit

Hvis du har flyttet fra hjembyen/bygda, har hemmelig nr eller ikke er oppført i telefonkatalogen, fått nytt etternavn osv kan det ha vært vanskelig å få tak i deg, og at du derfor ikke har blitt invitert.

At det blir arrangert reuinionparty avhenger jo av hvem du har gått på skole med, noen må ta initiativet, så hvis dette var en sløv gjeng så kan det jo hende at ingen har tatt initiativet til det.

Personlig syns jeg reunionparty bare er noe tullball,

jeg syns facebook er reunion nok i seg selv. Nårjeg ikke har hatt kontakt med disse folka på 10-20 år så har jeg ingen behov for å ha det nå, må i så fall være for å skryte av hvor langt en har kommet i livet da?? Selvsagt kan det være koselig å møte igjen folk man ikke har sett på så lenge, men det blir jo gjerne med det, så mister en kontakta igjen. Jeg har blitt invitert til et reunionparty, men sa nei den gangen pga d ikke passet akkurat da, men sånn egentlig hadde jeg nok takket nei uansett pga jeg ikke likte de jeg gikk på skole med :D

Gjest sjøstjerna

Hvis du har flyttet fra hjembyen/bygda, har hemmelig nr eller ikke er oppført i telefonkatalogen, fått nytt etternavn osv kan det ha vært vanskelig å få tak i deg, og at du derfor ikke har blitt invitert.

At det blir arrangert reuinionparty avhenger jo av hvem du har gått på skole med, noen må ta initiativet, så hvis dette var en sløv gjeng så kan det jo hende at ingen har tatt initiativet til det.

Personlig syns jeg reunionparty bare er noe tullball,

jeg syns facebook er reunion nok i seg selv. Nårjeg ikke har hatt kontakt med disse folka på 10-20 år så har jeg ingen behov for å ha det nå, må i så fall være for å skryte av hvor langt en har kommet i livet da?? Selvsagt kan det være koselig å møte igjen folk man ikke har sett på så lenge, men det blir jo gjerne med det, så mister en kontakta igjen. Jeg har blitt invitert til et reunionparty, men sa nei den gangen pga d ikke passet akkurat da, men sånn egentlig hadde jeg nok takket nei uansett pga jeg ikke likte de jeg gikk på skole med :D

"Hvor lang man har kommet i livet" er totalt uinteressant.

Det flotte med20 års reunionsparty er at man er 20 år yngre på et blunk. Får høre samme musikk, får dele gamle historier og får danset og ledd til tull og tøys. Deilig å være 20-25 år yngre for en kveld eller evt en helg. :-)

"Hvor lang man har kommet i livet" er totalt uinteressant.

Det flotte med20 års reunionsparty er at man er 20 år yngre på et blunk. Får høre samme musikk, får dele gamle historier og får danset og ledd til tull og tøys. Deilig å være 20-25 år yngre for en kveld eller evt en helg. :-)

''Det flotte med 20 års reunionsparty er at man er 20 år yngre på et blunk. Får høre samme musikk, får dele gamle historier og får danset og ledd til tull og tøys. Deilig å være 20-25 år yngre for en kveld eller evt en helg.''

Hehe, enig! Slik følte jeg det også etter siste slik fest! :-)

Ja, hvis det er en fest som "reunion" for en skoleklasse/-trinn, er det absolutt vanligst å invitere alle, dvs dersom man kan få tak i alle sammen, da.

Men det hender seg jo at man arrangerer fester mer innen en vennegjeng, og da blir jo ikke nødvendigvis rubb og stubb invitert.

Det ville ihvertfall være enklere å finne en som heter Gurine Hesjestaurlien enn en som heter Bjørn hansen :-)

"Det ville ihvertfall være enklere å finne en som heter Gurine Hesjestaurlien enn en som heter Bjørn hansen :-)"

Et ubestridelig faktum! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...