cathlin Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg er inne i den irriterte og slitne fasen av forkjølesen. Jeg liker ikke å ha vondt i halsen. Det hjelper ikke å drikke te. Er slapp, sur og fryser. I tillegg føler jeg meg sikkelig stygg og alle klærne i klesskapet er ubrukelige. Og jeg har tørr vinterhud. SUKK, au og brrrrrrrrrrr.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Okkiratie Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ta en dram! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Gurgle med sterkt Vademecum-vann, funker som ei kule! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Gurgle med sterkt Vademecum-vann, funker som ei kule! Takk for tips. Det skal jeg gjøre neste gang jeg orker å reise meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det beste som ikke hjelper mot en vond hals er en cognac. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Det beste som ikke hjelper mot en vond hals er en cognac. Høres ut som noe nhd kunne sagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis35 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja enig med de andre Cathlin,ta en dram!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ja enig med de andre Cathlin,ta en dram!! Kanskje det er svineinfluensa. Tror heller jeg skal begynne å skrive testamentet-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg synes det lindrer om jeg finhakker ingefær, slenger oppi en tjukk skive sitron jeg fjerner skallet fra og litt mynte, sammen med masse honning og kokvarmt vann. Jeg lar det trekke i ti min, før jeg setter det til livs. Eter gjerne en del av den ingefæren og. Ellers er det noe annet som virkelig funker bra er "hot whisky" Her er oppskriften jeg følger: Hot Whisky provides effective relief from the discomfort of sore throat, coughing, head aches and all other related symptoms caused by flu. Hot Whisky also fights the infection and its use is recommended all year round. Hot Whisky contains whisky, lemon, cloves, honey and hot water. How to use: Warm a glass with hot water. Take five cloves and stick them into a slice of lemon. Pour the whisky into the glass, add the lemon and a teaspoon of honey. Top up with boiling water. For oral administration only. Dosage: Take one large Hot Whisky in the evening. God bedring :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg synes det lindrer om jeg finhakker ingefær, slenger oppi en tjukk skive sitron jeg fjerner skallet fra og litt mynte, sammen med masse honning og kokvarmt vann. Jeg lar det trekke i ti min, før jeg setter det til livs. Eter gjerne en del av den ingefæren og. Ellers er det noe annet som virkelig funker bra er "hot whisky" Her er oppskriften jeg følger: Hot Whisky provides effective relief from the discomfort of sore throat, coughing, head aches and all other related symptoms caused by flu. Hot Whisky also fights the infection and its use is recommended all year round. Hot Whisky contains whisky, lemon, cloves, honey and hot water. How to use: Warm a glass with hot water. Take five cloves and stick them into a slice of lemon. Pour the whisky into the glass, add the lemon and a teaspoon of honey. Top up with boiling water. For oral administration only. Dosage: Take one large Hot Whisky in the evening. God bedring :-) jo, takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Uff, stakkar. Er selv "nesten" ferdig med en kule selv, medfølgende feber og full pakke. Har tilogmed vært hjemme fra jobb i en uke, og det er ÅR mellom hver gang jeg er så lenge borte.Mot den såre halsen hjelper kun en ting, kamferdrops, helst honningkamfer. God bedring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Uff, stakkar. Er selv "nesten" ferdig med en kule selv, medfølgende feber og full pakke. Har tilogmed vært hjemme fra jobb i en uke, og det er ÅR mellom hver gang jeg er så lenge borte.Mot den såre halsen hjelper kun en ting, kamferdrops, helst honningkamfer. God bedring. Takk:-) Er bedre enn i går kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hadde samme runde for et par uker siden, og fikk et råd jeg egentlig ikke hadde tro på men som funke: Gurgle halsen skikkelig med saltvann (jeg brukte 30 milliliter ampuller med natriumklorid fra apoteket) så mange ganger du gidder pr dag. Det er helt heselig å gjennomføre men funket resende, helt klart. Ut over det støtter jeg Elextra i at cognac er det beste som ikke hjelper, og i denne sammenhengen kan cognac være den velsmakende delen av medisineringen... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Hadde samme runde for et par uker siden, og fikk et råd jeg egentlig ikke hadde tro på men som funke: Gurgle halsen skikkelig med saltvann (jeg brukte 30 milliliter ampuller med natriumklorid fra apoteket) så mange ganger du gidder pr dag. Det er helt heselig å gjennomføre men funket resende, helt klart. Ut over det støtter jeg Elextra i at cognac er det beste som ikke hjelper, og i denne sammenhengen kan cognac være den velsmakende delen av medisineringen... ;-) Hm, så rart! Saltvann. Men det skal jeg prøve hvis halsen blir verre igjen, eller hjelper det generelt mot forkjølelse? Jeg har ikke cognac og prioritere ikke å bruke penger på det - det er dyrt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hm, så rart! Saltvann. Men det skal jeg prøve hvis halsen blir verre igjen, eller hjelper det generelt mot forkjølelse? Jeg har ikke cognac og prioritere ikke å bruke penger på det - det er dyrt:-) Hehe, nei har du det ikke i skapet (og liker det ikke) er det nok bedre å kjøpe Repsils:) Var overrasket over effekten av saltvann selv, når jeg trenker på det så er det jo rensende og brukes jo for å forhindre infeksjon på sykehus også, så det er vel samme effekt i hals som i åpne sår da. Funket på meg iallefall. God bedring da du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Hehe, nei har du det ikke i skapet (og liker det ikke) er det nok bedre å kjøpe Repsils:) Var overrasket over effekten av saltvann selv, når jeg trenker på det så er det jo rensende og brukes jo for å forhindre infeksjon på sykehus også, så det er vel samme effekt i hals som i åpne sår da. Funket på meg iallefall. God bedring da du Jeg skal gå å blande meg litt saltvann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.