Gå til innhold

Å være selvstendig

Anbefalte innlegg

Gjest Fri_eller?
Skrevet

Til hvilket skritt hadde du gått? Hadde du ville bodd på gaten i Oslo fremfor å ha bodd sammen med din mor? Jeg vurderer det samme, men har faste utgifter å betale. Jeg mottar AAP, og vet ikke om jeg vil motta AAP hvis jeg velger å leve som hjemløs.

Skrevet

Vil ikke anse mennesker som bor på gata som så veldig selvstendige... Det må være et helvete, men flertallet i Norge bor heldigvis fortsatt under et tak og betaler husleie. Du kan nå prøve to netter først og se om det frister med flere.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville sett på det å bo på gaten som et alternativ. Har du venner du kan bo hos isteden?

Gjest read the scriptures
Skrevet

Det er vel få på gata som ikke bor der pga rus ol. Med mindre din mor er en drage, hadde jeg nok flyttet hjem til henne var jeg deg.

Som den under meg sier, prøv ett par dager først, så tenker jeg du får svar på hva som er best..

Skrevet

Jeg skulle hatt en bra jævlig mor om jeg skulle valgt gata istedetfor henne..... Tenk deg nøye om. Å bo på gata må være helt grusomt iallefall i vinterhalvåret..

Gjest Fri_eller
Skrevet

Jeg skulle hatt en bra jævlig mor om jeg skulle valgt gata istedetfor henne..... Tenk deg nøye om. Å bo på gata må være helt grusomt iallefall i vinterhalvåret..

Det er min dag i dag. Herregud for en herlig dag.

Gjest En tår for mye?
Skrevet

Det er min dag i dag. Herregud for en herlig dag.

Er du full?

Gjest En tår for mye?
Skrevet

Ja har drukket en del for mye.

Gå å legg deg du :)

Natti-natt.

Gjest Fri_eller?
Skrevet

Gå å legg deg du :)

Natti-natt.

må drikke opp sakene vet du :)

Skrevet

Har du virkelig en så jævlig mor?

Min mor ville blitt sønderknust hvis jeg valgte gaten istedet for å ta i mot hjelp fra henne....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...