Gjest Fri_eller? Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Til hvilket skritt hadde du gått? Hadde du ville bodd på gaten i Oslo fremfor å ha bodd sammen med din mor? Jeg vurderer det samme, men har faste utgifter å betale. Jeg mottar AAP, og vet ikke om jeg vil motta AAP hvis jeg velger å leve som hjemløs. 0 Siter
rose23 Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Vil ikke anse mennesker som bor på gata som så veldig selvstendige... Det må være et helvete, men flertallet i Norge bor heldigvis fortsatt under et tak og betaler husleie. Du kan nå prøve to netter først og se om det frister med flere. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Jeg tror ikke jeg ville sett på det å bo på gaten som et alternativ. Har du venner du kan bo hos isteden? 0 Siter
Gjest read the scriptures Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Det er vel få på gata som ikke bor der pga rus ol. Med mindre din mor er en drage, hadde jeg nok flyttet hjem til henne var jeg deg. Som den under meg sier, prøv ett par dager først, så tenker jeg du får svar på hva som er best.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Jeg skulle hatt en bra jævlig mor om jeg skulle valgt gata istedetfor henne..... Tenk deg nøye om. Å bo på gata må være helt grusomt iallefall i vinterhalvåret.. 0 Siter
Gjest Fri_eller Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Jeg skulle hatt en bra jævlig mor om jeg skulle valgt gata istedetfor henne..... Tenk deg nøye om. Å bo på gata må være helt grusomt iallefall i vinterhalvåret.. Det er min dag i dag. Herregud for en herlig dag. 0 Siter
Gjest En tår for mye? Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Det er min dag i dag. Herregud for en herlig dag. Er du full? 0 Siter
Gjest Fri_eller? Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Er du full? Ja har drukket en del for mye. 0 Siter
Gjest En tår for mye? Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Ja har drukket en del for mye. Gå å legg deg du Natti-natt. 0 Siter
Gjest Fri_eller? Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Gå å legg deg du Natti-natt. må drikke opp sakene vet du 0 Siter
beate1234 Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Har du virkelig en så jævlig mor? Min mor ville blitt sønderknust hvis jeg valgte gaten istedet for å ta i mot hjelp fra henne.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.