Gjest Udugelig mislikt drittsekk Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 I dag har jeg pyntet til jul...og bakt krumkaker som noen skal få...og laget middag...og godt en lang tur...og hatt en koselig prat med min mor på telefonen...og vasket klær... ...men allikevel så har jeg følt meg som en udugelig, mislikt drittsekk stort sett hele dagen... Til og med da jeg satte fram den fine,gamle hjemmelaget julekrybba følte jeg meg som en udugelig mislikt drittsekk... Jeg skjønner ikke hvorfor jeg jeg får slike nedlatende tanker om meg selv...men det gjør vondt... 0 Siter
Gjest Uokkieren Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Faen du har gjort en bra jobb! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Du er råflink!!! Fortsett å fortelle deg selv at du er flink og at du duger:-) 0 Siter
Gjest påskeharenhoppetihopp Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 ''Jeg skjønner ikke hvorfor jeg jeg får slike nedlatende tanker om meg selv.'' Enten skyldes det vel en gammel og dårlig inngrodd vane eller så skyldes det at du har høyere forventninger til hva en allminnelig dag skal bestå i enn det denne faktisk gjorde. Altså at dine mål er høyere enn dit du kan "strakk" deg. Du klarte ikke nok og du er i egne øyne en "mislykket". 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 ''Jeg skjønner ikke hvorfor jeg jeg får slike nedlatende tanker om meg selv...men det gjør vondt...'' Det er et gammelt mønster som oftes, et mønster som bare du kan forandre. Det gjør du ved å snu dine tanker, forandre de negative til positive tanker om deg selv. Det tar tid, siden det gamle mønsteret er det du har levd etter så lenge. Hold fokus på det positive du klarer, prøv å bli glad for det. Ikke minst: Ta vare på deg selv, både kropp og sinn. Da får du en følelse av at du er verdt noe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.