Gå til innhold

I dag...

Gjest Udugelig mislikt drittsekk

Anbefalte innlegg

Gjest Udugelig mislikt drittsekk
Skrevet

I dag har jeg pyntet til jul...og bakt krumkaker som noen skal få...og laget middag...og godt en lang tur...og hatt en koselig prat med min mor på telefonen...og vasket klær...

...men allikevel så har jeg følt meg som en udugelig, mislikt drittsekk stort sett hele dagen...

Til og med da jeg satte fram den fine,gamle hjemmelaget julekrybba følte jeg meg som en udugelig mislikt drittsekk...

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg jeg får slike nedlatende tanker om meg selv...men det gjør vondt...

Skrevet

Du er råflink!!! Fortsett å fortelle deg selv at du er flink og at du duger:-)

Gjest påskeharenhoppetihopp
Skrevet

''Jeg skjønner ikke hvorfor jeg jeg får slike nedlatende tanker om meg selv.''

Enten skyldes det vel en gammel og dårlig inngrodd vane eller så skyldes det at du har høyere forventninger til hva en allminnelig dag skal bestå i enn det denne faktisk gjorde. Altså at dine mål er høyere enn dit du kan "strakk" deg. Du klarte ikke nok og du er i egne øyne en "mislykket".

Skrevet

''Jeg skjønner ikke hvorfor jeg jeg får slike nedlatende tanker om meg selv...men det gjør vondt...''

Det er et gammelt mønster som oftes, et mønster som bare du kan forandre. Det gjør du ved å snu dine tanker, forandre de negative til positive tanker om deg selv. Det tar tid, siden det gamle mønsteret er det du har levd etter så lenge. Hold fokus på det positive du klarer, prøv å bli glad for det. Ikke minst: Ta vare på deg selv, både kropp og sinn. Da får du en følelse av at du er verdt noe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...