Gjest Steinar tissetass Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har en gang røket strengen bak på penis. den ble ikke helt borte så nå som jeg err utvokst der nede. Når den blir skikkelig stiv å jeg bruker den mye, da er det noen ganger strengen nesten ryker og det blir nesten som et sår og jeg kan da ikke bruke den på noen dager. Når den er skikkelig stiv å sånn da er det som om jeg ikke får ned huden på baksiden ordentelig og dette er litt plagsomt blitt. Også litt flaut noen ganger om en dame går ned med munnen. Er det mulig og skjære det til? Er det vondt? Går det og skjere når den er stiv og hvordan gjøres det ? For det er jo når den er stiv det syntes hvor det er og hva problemet er!! Er ikke det litt rart og ha en stiv en å vise den til en lege! Å dette er ikke noe jeg vil la fastlegen se eller gjøre! Hva gjør jeg ? 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Da bestiller du time på en privatklinikk. Tror ikke en psykiater har så mye å stille opp med på den problemstillingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.