Gå til innhold

Nedentill

Gjest Steinar tissetass

Anbefalte innlegg

Gjest Steinar tissetass
Skrevet

Jeg har en gang røket strengen bak på penis. den ble ikke helt borte så nå som jeg err utvokst der nede. Når den blir skikkelig stiv å jeg bruker den mye, da er det noen ganger strengen nesten ryker og det blir nesten som et sår og jeg kan da ikke bruke den på noen dager. Når den er skikkelig stiv å sånn da er det som om jeg ikke får ned huden på baksiden ordentelig og dette er litt plagsomt blitt. Også litt flaut noen ganger om en dame går ned med munnen. Er det mulig og skjære det til? Er det vondt? Går det og skjere når den er stiv og hvordan gjøres det ? For det er jo når den er stiv det syntes hvor det er og hva problemet er!! Er ikke det litt rart og ha en stiv en å vise den til en lege! Å dette er ikke noe jeg vil la fastlegen se eller gjøre! Hva gjør jeg ?

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Da bestiller du time på en privatklinikk. Tror ikke en psykiater har så mye å stille opp med på den problemstillingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...