Gå til innhold

Alternativ julefarge?

Axcia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Må si jeg stusset litt på den store tv'n. Hvordan har studenter råd til det?

De var 3 venninner som delte leilighet,- og nå om dagen koster ikke TV'er stort. Det var jo ikke en 50-tommer, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter :)

''Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter :)''

Og hvorfor har vi som ikke røyker ikke haugevis av penger til overs? ;-)

Livet er fullt av mysterier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi godt bruke ettermiddagen på å diskutere. Her er det endeløse muligheter, altså. En gave? Premie? De vant 10.000 kr på et Flaxlodd? Det er tyvgods? Leiligheten de leier er møblert med tv? ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter :)''

Haha sant. Men vi har flatskjerm. ;-)

Selv driver jeg og avspaserer for tiden, og har alt for mye tid også... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Og hvorfor har vi som ikke røyker ikke haugevis av penger til overs? ;-)''

Fordi du ikke legger til side 70 kroner hver dag...;-) (ellrr hva en 20-pakning koster)

Det blir litt som med skatten: Har du blitt trukket 500 kroner for mye i måneden, vil du neppe føle deg blakk, og de 5250 kronene du får igjen på skatten føles som en lottopremie.

Hadde du fått de 500 ekstra hver måned, hadde du nok brukt dem opp på tant og fjas :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...