Axcia Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Noe så grelt: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1563642.ece *haha* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jøss, jeg som synes rosa julestjerner (potteplanten) er litt for sært! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Greit eller kult? Nuvel. Men folk får gjerne gjøre som de vil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vizzvazz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Akkurat som Barbie ville ha hatt det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis35 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Oh..... det var rosa ja hehe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hi, hi - de har virkelig tatt den helt ut. Syntes det var litt kuult jeg, som studenter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Herlig!! Gyselig, men herlig!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grilltid Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Må si jeg stusset litt på den store tv'n. Hvordan har studenter råd til det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Må si jeg stusset litt på den store tv'n. Hvordan har studenter råd til det? De var 3 venninner som delte leilighet,- og nå om dagen koster ikke TV'er stort. Det var jo ikke en 50-tommer, liksom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Må si jeg stusset litt på den store tv'n. Hvordan har studenter råd til det? Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter ''Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter :)'' Og hvorfor har vi som ikke røyker ikke haugevis av penger til overs? ;-) Livet er fullt av mysterier... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Må si jeg stusset litt på den store tv'n. Hvordan har studenter råd til det? Det kan vi godt bruke ettermiddagen på å diskutere. Her er det endeløse muligheter, altså. En gave? Premie? De vant 10.000 kr på et Flaxlodd? Det er tyvgods? Leiligheten de leier er møblert med tv? ;-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 ''Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter :)'' Og hvorfor har vi som ikke røyker ikke haugevis av penger til overs? ;-) Livet er fullt av mysterier... Haha sant. Men vi har flatskjerm. ;-) Selv driver jeg og avspaserer for tiden, og har alt for mye tid også... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 ''Jeg må innrømme jeg stusser mer over hvordan folk har råd til å røyke. Uten sammenligning forøvrig, men røyker du en 10-pakning pr dag har du en flatskjerm på tre-fire- måneder om du slutter :)'' Og hvorfor har vi som ikke røyker ikke haugevis av penger til overs? ;-) Livet er fullt av mysterier... ''Og hvorfor har vi som ikke røyker ikke haugevis av penger til overs? ;-)'' Fordi du ikke legger til side 70 kroner hver dag...;-) (ellrr hva en 20-pakning koster) Det blir litt som med skatten: Har du blitt trukket 500 kroner for mye i måneden, vil du neppe føle deg blakk, og de 5250 kronene du får igjen på skatten føles som en lottopremie. Hadde du fått de 500 ekstra hver måned, hadde du nok brukt dem opp på tant og fjas :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kult ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.