Gå til innhold

Hvordan hjelpe?

Gjest Alt for mine kjære

Anbefalte innlegg

Gjest Alt for mine kjære

Har vitnet en mor,far og baby en stund, har skrevet om det her før og fikk kjeft for det. Mora har cp og er ikke så hardt rammet, har søkt trygd seks ganger og fått avslag. Støtter henne i å søke trygd for hun gjør seg selv hjelpeløs, sitter i sofaen og spiser hele dagen, og blir oppvartet. Var overvektig når jeg traff henne, men har nå doblet vekten. Er virkelig stor, har problemer med å gå og stå.

Har blitt veldig glad i henne, men ser at det hun gjør er destruktivt. Hun er på godt humør når vi prater, og tuller og ler mye. Samboeren får ofte gjennomgå, hun er sur og manipulerer. Samtaler med dem går ofte i mat, han har diabetes og blodsukkeret har lenge vært høyt (ikke målbart). Han tar ikke det alvorlig.

Jeg vil ikke kritisere, vil hjelpe. Hvordan gjør jeg det?

Er glad i dem alle tre :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357781-hvordan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...