beate1234 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Null timer nattesøvn og svarte ringer under øynene er ingen sak, for jeg er bevepnet med en sminkepung full av kamuflasje. og etter et par pennestrøk ble jeg dette Hvertfall utvendig, kaffe med melk fikser resten:) Og vet dere, når jeg skulle kle på meg så fant jeg ut at omtrent samtlige bukser hadde blitt for trange:) JEPP over rompa, det vil si at jeg har fått litt rompe ENDELIG... så da måtte jeg jo selvfølgelig riste litt på den, til denne om en times tid skal jeg til sinna- psykologen min, men med slike gode råd fra dere skal jeg takle det litt mer som dette Neida ... Han med rastaflettene er forresten grei å hvile øynene på... Etter sinna psykologen, skal jeg på jobb.. Og vet dere jeg jobber med en gjeng kjerringer som er helt fantastiske ... Altså de er gamle men like vel like råe som dette liksom http://www.youtube.com/watch?v=XiXfbzjBxm4 Å til slutt sånn sent sent i kveld skal henge med den søte kjæresten min .... og da ser jeg for meg noe sånnt http://www.youtube.com/watch?v=NiaAe6VbW9A Dette er er ment som en tråd for alle de som har noe hyggelig de vil fortelle .... Kom igjen litt positivitet nå folkens ... Men selvfølgelig de som fortsatt henger med gjeipen skal selvfølgelig få en sang dere også ... Ha en flott dag .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Sitter her og smiler av innlegget ditt. Du er helt herlig! Ha en fin dag du og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Herlig innlegg som du tydeligvis har lagt ned mye arbeid med Ha en flott dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellipse Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hihi:D Likte den! Ha en flott dag du også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.