Gå til innhold

Quiz: Hvem er du i bandet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tuppehøna

Vokalist her også. Så nå må vi snart få med noen dugandes musikere!

Tror ikke det erlagt opp til at noen skal være musikere i det bandet der. Jeg ble også vokalist, til tross for at jeg haket av bl.a. for at jeg liker meg i midten, og at jeg tror jeg er bassisten.

;-)

Annonse

Tror ikke det erlagt opp til at noen skal være musikere i det bandet der. Jeg ble også vokalist, til tross for at jeg haket av bl.a. for at jeg liker meg i midten, og at jeg tror jeg er bassisten.

;-)

Det ligger snart an til å bli et kor snarere enn et band :-)

Vokalist her og. Og antakelig er det jeg egner meg best som, uten at det egentlig sier noe særlig om stemmen min, annet enn at den er bedre enn en del andre ferdigheter.

Det begynner å utkrystalisere seg et girlband her nå - fire fem damer på vokal, en pianist og en gitarist. Vi må få an Jan Fredrik Karlsen til å hoste opp en trommis og en bassist også :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...