cathlin Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har hørt så mye bra om sykehuset, men nå legges det ned. http://www.dagbladet.no/2010/12/16/kultur/debatt/kronikk/psykisk_helse/oslo_hospital/14734574/ Trist! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Veldig synd. Og en veldig trist historie. Er redd den er ganske typisk for de som har denne lidelsen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tul29 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ja det er trist. har hørt om mange som har fått god hjelp der. når jeg først leste overskriften så leste jeg "St Olavs Hospital" og ble ganske overrasket og forferdet. Hva skjer med helsenorge lurte jeg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åæou Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Der var jeg innlagt i drøye 4 mnd for en del år tilbake. Et fantastiske sted, så dette var trist lesing 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.