Gjest marzipan Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Skal kanskje fjerne en føflekk på det ene brystet imorgen. Noen som har fjernet føflekker før? Er det vondt? Kjenner jeg gruer meg.. 0 Siter
Gjest grumsa Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Ikke vondt. Du får lokalbedøvelse, da kjenner du et lite stikk og etter det kjenner du ingenting. 0 Siter
ekte nick Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har fjernet føflekker både på ryggen og i ansiktet, og kjente ikke noen ting. Man får jo lokalbedøvelse, så du kjenner ingen ting. Men mulig det svir litt etterpå, husker ikke helt. 0 Siter
MHC Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Har fjernet på brystet, rett ved brystvorten. Stikk fra bedøvelsen, så ingenting. Litt svie etterpå. Fikk to sting som jeg fjernet selv. Lykke til! 0 Siter
Tralla Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Nei, du kjenner bare stikket av lokalbedøvelsen, så er resten smertefritt. 0 Siter
Gjest marzipan Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Har fjernet på brystet, rett ved brystvorten. Stikk fra bedøvelsen, så ingenting. Litt svie etterpå. Fikk to sting som jeg fjernet selv. Lykke til! Ok, Får håpe det går bra 0 Siter
Gjest marzipan Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har fjernet føflekker både på ryggen og i ansiktet, og kjente ikke noen ting. Man får jo lokalbedøvelse, så du kjenner ingen ting. Men mulig det svir litt etterpå, husker ikke helt. Bedøvelsen er heller ikke vond? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Har fjerna to. Den ene kjente jeg ikke (fikk bedøvelse). Den andre røska legen fort og gæli av med en skalpell, så den svei litt, og det blødde noe jævlig en stund. Litt upraktisk da den hang på ryggen. Fordelen var at jeg slapp å sy. 0 Siter
Gjest marzipan Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Har fjerna to. Den ene kjente jeg ikke (fikk bedøvelse). Den andre røska legen fort og gæli av med en skalpell, så den svei litt, og det blødde noe jævlig en stund. Litt upraktisk da den hang på ryggen. Fordelen var at jeg slapp å sy. røska av?? huff hørtes ikke godt ut :s 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 røska av?? huff hørtes ikke godt ut :s Det gikk veldig fort, så han visste nok hva han gjorde, men det var litt knotete med at den stadig begynte å blø den neste døgnet, og det var vanskelig å komme til på ryggen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Det gikk veldig fort, så han visste nok hva han gjorde, men det var litt knotete med at den stadig begynte å blø den neste døgnet, og det var vanskelig å komme til på ryggen. huff... Får ikke håpe han gjør sånn på meg 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Det gikk veldig fort, så han visste nok hva han gjorde, men det var litt knotete med at den stadig begynte å blø den neste døgnet, og det var vanskelig å komme til på ryggen. jaja, der kom nicket mitt, men pytt sann.. Det var hos fastlege du gjorde det hos eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 jaja, der kom nicket mitt, men pytt sann.. Det var hos fastlege du gjorde det hos eller? Jepp, fastlegen, men du skal sikkert fjerne en sånn brun sak, og da må han gå dypere for å få alt, og så sy. Min var rød og irritert, og i følge legen kunne han se at den var harmløs. Derfor dro han den av og kasta den i søpla. Det var for å spare meg for en ny time, tror jeg. Tror ikke du trenger å frykte at dette er vanlig prosedyre. 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Jepp, fastlegen, men du skal sikkert fjerne en sånn brun sak, og da må han gå dypere for å få alt, og så sy. Min var rød og irritert, og i følge legen kunne han se at den var harmløs. Derfor dro han den av og kasta den i søpla. Det var for å spare meg for en ny time, tror jeg. Tror ikke du trenger å frykte at dette er vanlig prosedyre. "En brun sak" faktisk Jeg får satse på at det går greit 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 "En brun sak" faktisk Jeg får satse på at det går greit Det er intet å frykte. Lykke til! 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Det er intet å frykte. Lykke til! takk 0 Siter
filiokus81 Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Jepp, fastlegen, men du skal sikkert fjerne en sånn brun sak, og da må han gå dypere for å få alt, og så sy. Min var rød og irritert, og i følge legen kunne han se at den var harmløs. Derfor dro han den av og kasta den i søpla. Det var for å spare meg for en ny time, tror jeg. Tror ikke du trenger å frykte at dette er vanlig prosedyre. ...er det lenge siden dette? Man kan ikke nødvendigvis se på en føflekk om den er harmløs. Alle føflekker som fjernes skal sendes inn til histologisk undersøkelse, at legen bare heiv den i spøla (!) er i beste fall tvilsomt. Jeg ville gått til en annen lege og i alle fall spurt hva vedkommende mente. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 ...er det lenge siden dette? Man kan ikke nødvendigvis se på en føflekk om den er harmløs. Alle føflekker som fjernes skal sendes inn til histologisk undersøkelse, at legen bare heiv den i spøla (!) er i beste fall tvilsomt. Jeg ville gått til en annen lege og i alle fall spurt hva vedkommende mente. Det er et par år siden. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake dersom den vokste ut igjen, men det gjorde den ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.