Gå til innhold

frustrerende..

Gjest Nick Turpin

Anbefalte innlegg

Gjest Nick Turpin
Skrevet

Jeg opplever meg selv som en helt annen person enn mennesker rundt meg. Jeg får høre at jeg oppleves som en rolig, selvsikker, utadvent person. Realiteten er at jeg er det stikk motsatte. Rolig, kanskje, men usikker, engstlig og utilpass i mange situasjoner. Flere som opplever det samme? Er jeg en master of disguise?

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen. Tror jeg virker utilnærmlig og sur. Så kommer mange bort til meg, strålende blide og vil slå av en prat. Får høre at jeg virker så intelligent. Selv føler jeg meg ofte dummere enn de fleste. Jeg går ikke inn for å skjule noe som helst så det er merkelig at det skjer. Lurer på om dette ikke er gjengs for veldig mange mennesker.

Gjest Kamelonjenten
Skrevet

La oss danne en interesseforening :o)

Jeg kjenner meg i alle fall svært godt igjen i din beskrivelse. Det er slitsomt å ha det slik.

Jeg slapper sjelden av, og jeg føler meg som en skikkelig underdog i de fleste sammenhenger.

Jeg må nok gjøre noe revolusjonerende nytt med min egen tenkning...det er visst der det begynner :o)

Gjest Nick Turpin
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen. Tror jeg virker utilnærmlig og sur. Så kommer mange bort til meg, strålende blide og vil slå av en prat. Får høre at jeg virker så intelligent. Selv føler jeg meg ofte dummere enn de fleste. Jeg går ikke inn for å skjule noe som helst så det er merkelig at det skjer. Lurer på om dette ikke er gjengs for veldig mange mennesker.

Merkelig fenomen. Hvorfor kan jeg ikke tillate meg å tenke om meg selv slik andre tenker om og oppfatter meg!??!? Uansett hvor mye behandler prøver å vri å vende på tankene mine forblir de slik. De har vært sånn i snart 25 år og tror ikke jeg vil klare å tenke at folk oppfatter meg slik fordi jeg egentlig er slik jeg fremstår. Jeg er nok blitt en mester på å sjule angsten min. Jeg tenker vel at vi er mange som har det slik, men det er en fattig trøst egentlig.. Jeg vil bli fri!!! God helg dere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...