Gjest Nerda Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg føler meg som en dust som i det hele tatt er der at jeg må skrivet et innlegg om temaet. Har et prosjekt gående med spesiealtilrettelegging av belysningen i leiligheten min. Rundt jul veg det kommer inn en del som gjemmer den vanvittig sytygge lampa gir. En lang armatur hengende fra taket kan og funke bra hos meg. Jeg liker kaldt lys og finner det lite blendende, noe som visst nok er vanlig for min synshemming spesielt. Om jeg skal forklare på folkespråk, så liker jeg blått led-lys framfor kraftig halogenlys. Den som finner en bra LED-hodelykt med litt stor "disk", god spredning og god avstand og fargegjengjivelse den som invilger meg dette skal få premiemontasje skal få premie av meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg burde være reddere for hva alkohol gjør med toppen på meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er ikke materialistisk å bruke penger på ting som gjør tilværelsen bedre i forhold til f.eks. redusert syn. Materialistisk blir det når man f.eks. skifter ut armaturene fordi noen mener de skal se annerledes ut i år. Jeg har ingen tips om hvordan du får tak i noe som passer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg burde være reddere for hva alkohol gjør med toppen på meg... Hva så om du ble materialist? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.