DOLemannen Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Jeg lurer på om jeg har sosial fobi, jeg. Den gamle diagnosen min (schizotyp lidelse) sa jeg hadde det, men vet ikke åssen det er med den nye (schizoaffektiv lidelse)... Vet at jeg egentlig ikke kan ta utgangspunkt i diagnosene sånn sett, men jeg har ikke peiling egentlig... folk baktaler meg og jeg isolerer meg endel, men jeg er faktisk ikke redd for å oppsøke butikken f.eks., allikevel... Jeg tror ikke jeg har det jeg, men hva tror dere? 0 Siter
Gjest spørr egen psykiater!!! Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 vi tror ikke noe om det 0 Siter
serenity777 Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Jeg tror ikke du har det. Du er mere i den paranoide gaten vil jeg tro. Mulig jeg tar feil, men en som hadde hatt sosial fobi, hadde hatt overdrevene antenner om hva som var greit, og ville ikke spurt om det samme om og om igjenn. Det viser att du er selvopptatt og ikke selvkritisk. Vel jeg er jo ingen lege da. Bare noen tanker... 0 Siter
DOLemannen Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Skrevet 17. desember 2010 Jeg tror ikke du har det. Du er mere i den paranoide gaten vil jeg tro. Mulig jeg tar feil, men en som hadde hatt sosial fobi, hadde hatt overdrevene antenner om hva som var greit, og ville ikke spurt om det samme om og om igjenn. Det viser att du er selvopptatt og ikke selvkritisk. Vel jeg er jo ingen lege da. Bare noen tanker... Ja, det har du sikkert rett i. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.