Gå til innhold

Sosial fobi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg har sosial fobi, jeg.

Den gamle diagnosen min (schizotyp lidelse) sa jeg hadde det, men vet ikke åssen det er med den nye (schizoaffektiv lidelse)...

Vet at jeg egentlig ikke kan ta utgangspunkt i diagnosene sånn sett, men jeg har ikke peiling egentlig... folk baktaler meg og jeg isolerer meg endel, men jeg er faktisk ikke redd for å oppsøke butikken f.eks., allikevel...

Jeg tror ikke jeg har det jeg, men hva tror dere?

Gjest spørr egen psykiater!!!
Skrevet

vi tror ikke noe om det

Skrevet

Jeg tror ikke du har det. Du er mere i den paranoide gaten vil jeg tro.

Mulig jeg tar feil, men en som hadde hatt sosial fobi, hadde hatt overdrevene antenner om hva som var greit, og ville ikke spurt om det samme om og om igjenn.

Det viser att du er selvopptatt og ikke selvkritisk.

Vel jeg er jo ingen lege da. Bare noen tanker...

Skrevet

Jeg tror ikke du har det. Du er mere i den paranoide gaten vil jeg tro.

Mulig jeg tar feil, men en som hadde hatt sosial fobi, hadde hatt overdrevene antenner om hva som var greit, og ville ikke spurt om det samme om og om igjenn.

Det viser att du er selvopptatt og ikke selvkritisk.

Vel jeg er jo ingen lege da. Bare noen tanker...

Ja, det har du sikkert rett i. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...