Gå til innhold

Hva skal vi diskutere i kveld, da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Sør

4

• morsan

4

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Det kunne vært interessant å diskutere Islam også, men ikke på det nivået det foregår på her inne.

Jeg så Debatten på NRK i går, og hadde sett for meg full fres og hauger av politikere som hylte mot hverandre - som tilfellet gjerne er, men jeg ble jaggu positivt overraska. Med unntak av en SP-fyr jeg ikke tror noen fatta hva bablet om, klarte hele bunten (selv med Siv Jensen til stede) å holde et saklig nivå hele veien.

Sånn sett skulle man kanskje tro det var mulig her inne også, men jeg tviler.

Det finnes nok av forum av og med andre venstreekstremister som du garantert vil føle deg hjemme på, og hvor du står fritt til å spy ut propaganda for fri innvandring og hat mot Siv Jensen helt uimotsagt.

Let og du vil finne, men slutt å surve så jævlig over at det også finnes representanter for grasrota og den sunne fornuft på DOL.

Gjest Rumpen den er bare for en ting!

Det må bli om dopapiret skal hende ut fra veggen eller inn mot veggen.

Som om det er noe å diskutere, liksom, det skal jo selvsagt henge med papiret UT!

Man har rullen hengende i en snor.

Annonse

Det må bli om dopapiret skal hende ut fra veggen eller inn mot veggen.

Som om det er noe å diskutere, liksom, det skal jo selvsagt henge med papiret UT!

Inn. De andre i huset mener ut, så vi kniver om å tømme rullen og henge opp en ny... Jaja, sånn går no dagan... ;-)

Ikke enig med deg. Jeg synes han hadde mange gode poenger. Men han ordla seg ikke så populistisk som de andre. Han har nok i det hele en mindre populistisk tilnærming til temaet - og er flink til å se saken fra mange sider.

Jeg var ikke uenig i det han sa, men han gjorde ikke noe annet enn å si det andre allerede hadde sagt, så han bidro ikke til debatten.

Det finnes nok av forum av og med andre venstreekstremister som du garantert vil føle deg hjemme på, og hvor du står fritt til å spy ut propaganda for fri innvandring og hat mot Siv Jensen helt uimotsagt.

Let og du vil finne, men slutt å surve så jævlig over at det også finnes representanter for grasrota og den sunne fornuft på DOL.

Jeg kan stille spørsmålet her også: Hva fikk du i norsk? Og hvem er det som har gjort deg så hatefull? Ofte skyldes det noe.

Det er helt fantastisk å angripe min kritikk av din generalisering med meg som forkjemper av "fri innvandring".

Du har en ekstrem enestående evne til ikke å forstå et eneste ord som skrives. Tror aldri jeg har vært borti maken. Jeg har diskutert med noen som deg oppigjennom, men ingen med så til de grader lite å fare med.

Stempler man ikke alle muslimer er man i dine øyne al quida-sympatisør, man vil ha fri innvandring, man vil ødelegge Norge, osv, osv, osv.

Du har tilsynelatende null evne til å resonnere.

Jeg vet ikke om det er komisk eller trist.

Gjest Nord og ned.

Jeg kan stille spørsmålet her også: Hva fikk du i norsk? Og hvem er det som har gjort deg så hatefull? Ofte skyldes det noe.

Det er helt fantastisk å angripe min kritikk av din generalisering med meg som forkjemper av "fri innvandring".

Du har en ekstrem enestående evne til ikke å forstå et eneste ord som skrives. Tror aldri jeg har vært borti maken. Jeg har diskutert med noen som deg oppigjennom, men ingen med så til de grader lite å fare med.

Stempler man ikke alle muslimer er man i dine øyne al quida-sympatisør, man vil ha fri innvandring, man vil ødelegge Norge, osv, osv, osv.

Du har tilsynelatende null evne til å resonnere.

Jeg vet ikke om det er komisk eller trist.

Blablablablabla. Mange innholdsløse ord fra den bredbeint, skrevende mobberen med sin sedvanlige sky av innholdsløst pompøst ordskvalder i dag ser jeg.

Bare tøm deg du, bli kvitt gørra. Dette er tross alt et helsefoum primært.

Blablablablabla. Mange innholdsløse ord fra den bredbeint, skrevende mobberen med sin sedvanlige sky av innholdsløst pompøst ordskvalder i dag ser jeg.

Bare tøm deg du, bli kvitt gørra. Dette er tross alt et helsefoum primært.

Jeg vet. Jeg trenger dol for å balansere min psykiske helse, og debatten med deg får meg til å føle meg særdeles psykisk oppgående.

Innesperret aggresjon får jeg ut på annet vis.

Det var for øvrig intet innholdsløst i det jeg skrev, men jeg forstår at det jeg skriver blir for komplisert for deg. Hat.Hat.Hat - er det eneste du ser ut til å forstå.

Gjest Nord og ned.

Jeg vet. Jeg trenger dol for å balansere min psykiske helse, og debatten med deg får meg til å føle meg særdeles psykisk oppgående.

Innesperret aggresjon får jeg ut på annet vis.

Det var for øvrig intet innholdsløst i det jeg skrev, men jeg forstår at det jeg skriver blir for komplisert for deg. Hat.Hat.Hat - er det eneste du ser ut til å forstå.

Du finner ikke snev av hat i noe jeg skriver, absulutt null.

Hva din skrudde hjerne tolker ting til er en helt annen sak, og selvsagt helt utenfor min kontroll.

Annonse

Hva din skrudde hjerne tolker ting til er en helt annen sak, og selvsagt helt utenfor min kontroll.

''Du finner ikke snev av hat i noe jeg skriver, absulutt null.''

Så dette var det ikke du som skrev (ikke engang til meg)?

''''Fint du fremstår som den fordømte taper du er. Du står helt naken, strippet til skinnet etter å beviselig ha spredd løgn, og setter igang med det velkjente bredbeinte, pompøse ordskavlderet som etterhvert har blitt ditt varemerke.

Flere hundre ord med sjikaniøste personangrep, og 0,jeg gjentar: NULL som har med topic å gjøre.

Av alle kasus jeg har observert i en årrekke på mange ulike forum fremstår du som den mest lavtstående og kritikkøse av alle, der du sitter 24/7 sammen med en halvpsykopat og et halv dusin kvinnelige disipler i et borthjemt hjøre av internett og sjikanerer alt og alle som kommer i deres vei, til de enten gir opp eller slutter helt å skrive noe her.

Dra hjem og vogg!''

''Fint du fremstår som den fordømte taper du er. Du står helt naken, strippet til skinnet etter å beviselig ha spredd løgn, og setter igang med det velkjente bredbeinte, pompøse ordskavlderet som etterhvert har blitt ditt varemerke.

Flere hundre ord med sjikaniøste personangrep, og 0,jeg gjentar: NULL som har med topic å gjøre.

Av alle kasus jeg har observert i en årrekke på mange ulike forum fremstår du som den mest lavtstående og kritikkøse av alle, der du sitter 24/7 sammen med en halvpsykopat og et halv dusin kvinnelige disipler i et borthjemt hjøre av internett og sjikanerer alt og alle som kommer i deres vei, til de enten gir opp eller slutter helt å skrive noe her.

Dra hjem og vogg!''

Gjest Nord og ned.

''''Fint du fremstår som den fordømte taper du er. Du står helt naken, strippet til skinnet etter å beviselig ha spredd løgn, og setter igang med det velkjente bredbeinte, pompøse ordskavlderet som etterhvert har blitt ditt varemerke.

Dra hjem og vogg!''

Fint at du poster dette slettede innlegget. Noe du lurte på om innholdet, så spør i vei.

Igjen takk.

''det også finnes representanter for grasrota og den sunne fornuft på DOL''

Om du anser deg som representativ for "grasrota" og "den sunne fornuft", er det en hån mot begge deler. En skremmende tanke for øvrig...

Gjest Nord og ned.

''det også finnes representanter for grasrota og den sunne fornuft på DOL''

Om du anser deg som representativ for "grasrota" og "den sunne fornuft", er det en hån mot begge deler. En skremmende tanke for øvrig...

Ja, veldig skremmende. Bøøøø!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...