Gå til innhold

Hva skal vi diskutere i kveld, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inn. De andre i huset mener ut, så vi kniver om å tømme rullen og henge opp en ny... Jaja, sånn går no dagan... ;-)

Du er visst i mindretall både i heimen og på DOL ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Sør

4

• morsan

4

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest habba habba zoot zoot
Skrevet

''Du finner ikke snev av hat i noe jeg skriver, absulutt null.''

Så dette var det ikke du som skrev (ikke engang til meg)?

''''Fint du fremstår som den fordømte taper du er. Du står helt naken, strippet til skinnet etter å beviselig ha spredd løgn, og setter igang med det velkjente bredbeinte, pompøse ordskavlderet som etterhvert har blitt ditt varemerke.

Flere hundre ord med sjikaniøste personangrep, og 0,jeg gjentar: NULL som har med topic å gjøre.

Av alle kasus jeg har observert i en årrekke på mange ulike forum fremstår du som den mest lavtstående og kritikkøse av alle, der du sitter 24/7 sammen med en halvpsykopat og et halv dusin kvinnelige disipler i et borthjemt hjøre av internett og sjikanerer alt og alle som kommer i deres vei, til de enten gir opp eller slutter helt å skrive noe her.

Dra hjem og vogg!''

''Av alle kasus jeg har observert i en årrekke på mange ulike forum fremstår du som den mest lavtstående og kritikkøse av alle, der du sitter 24/7 sammen med en halvpsykopat og et halv dusin kvinnelige disipler i et borthjemt hjøre av internett og sjikanerer alt og alle som kommer i deres vei, til de enten gir opp eller slutter helt å skrive noe her''

Det var da en meget presis og god beskrivelse.

Skrevet

Ja, veldig skremmende. Bøøøø!

Det er det minst skremmende innlegget jeg har lest av deg, og jeg er ikke lettskremt.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Det er det minst skremmende innlegget jeg har lest av deg, og jeg er ikke lettskremt.

Skjønner jeg godt. Fremtidsperspektivet i et Norge preget av borgerkrig, mullaer og sharia bør være skremmende på enhver.

Gjest ny forsk
Skrevet

Inn. De andre i huset mener ut, så vi kniver om å tømme rullen og henge opp en ny... Jaja, sånn går no dagan... ;-)

Kan jeg spørre hvorfor? Hvorfor du vil ha den inn altså?

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor? Hvorfor du vil ha den inn altså?

Tror ikke dette handler om annet enn vane rett og slett. Eller uvane som jeg skjønner dere på dol vil si, hehe ;-)

Skrevet

Det må bli om dopapiret skal hende ut fra veggen eller inn mot veggen.

Som om det er noe å diskutere, liksom, det skal jo selvsagt henge med papiret UT!

Vær så snill - ikke i år igjen! *har vært her for lenge*

Gjest ny forskning er alltid interessant
Skrevet

Ribbe vs pinnekjøtt.

And

Skrevet

Ribbe vs pinnekjøtt.

haha.

Jeg vurderer å streike den 24. ;-) Jeg liker ikke julemat.

Gjest Tuppehøna
Skrevet

Håper ikke frosken leser dette

:-X men de veltrente beina hennes er vel uansett ikke mye å bli mett av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...