Dorthe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg sovnet forrige uke, var det siste programmet før jul ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marilyn Monroe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Sjekk nrk nett-tv. :-) http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1174/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Sjekk nrk nett-tv. :-) http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1174/ Takk ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Sovnet du igjen, hehe *S* Jeg har også sovnet eller vært ute på noe de siste ukene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er dette et spørsmål, eller forteller du at du gikk glipp av siste epsiode før jul? Förvirrad. Hvis du spør, ja det var visst siste episode forrige fredag. Den var litt kjedelig, så jeg skjønner godt at du sovna:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Sovnet du igjen, hehe *S* Jeg har også sovnet eller vært ute på noe de siste ukene Jeg sovner nesten hver kveld og sover flere timer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg sovner nesten hver kveld og sover flere timer. Jeg sovner de kveldene jeg har spist for mye god mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Er dette et spørsmål, eller forteller du at du gikk glipp av siste epsiode før jul? Förvirrad. Hvis du spør, ja det var visst siste episode forrige fredag. Den var litt kjedelig, så jeg skjønner godt at du sovna:) Jeg så nesten alt og så sovnet jeg på slutten og derfor fikk jeg sikkert ikke med meg at det var siste programmet før jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg sovner de kveldene jeg har spist for mye god mat. Jeg sovner nesten hver kveld og våkner igjen etter tre timer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skavlan er ferdig før jul. Nytt på Nytt likeså. Men vet du noe om Dag? De siste to ukene har det ikke blitt sendt. Trodde det var pga håndballen forrige uke, men det ble heller ikke sendt denne uka. Lurer på om sesongen er ferdig ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skavlan er ferdig før jul. Nytt på Nytt likeså. Men vet du noe om Dag? De siste to ukene har det ikke blitt sendt. Trodde det var pga håndballen forrige uke, men det ble heller ikke sendt denne uka. Lurer på om sesongen er ferdig ... Det var bare 10 episoder av Dag, så det var ferdig for to uker siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Skavlan er ferdig før jul. Nytt på Nytt likeså. Men vet du noe om Dag? De siste to ukene har det ikke blitt sendt. Trodde det var pga håndballen forrige uke, men det ble heller ikke sendt denne uka. Lurer på om sesongen er ferdig ... Jeg ser nesten aldri på tv. Jeg ser Skavland og konserten seint på fredagskvelden og nyhetene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Skavlan er ferdig før jul. Nytt på Nytt likeså. Men vet du noe om Dag? De siste to ukene har det ikke blitt sendt. Trodde det var pga håndballen forrige uke, men det ble heller ikke sendt denne uka. Lurer på om sesongen er ferdig ... Skavlan ja ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Skavlan er ferdig før jul. Nytt på Nytt likeså. Men vet du noe om Dag? De siste to ukene har det ikke blitt sendt. Trodde det var pga håndballen forrige uke, men det ble heller ikke sendt denne uka. Lurer på om sesongen er ferdig ... Sesongen sluttet for etpar uker siden: http://www.tv2underholdning.no/dag/episodene Den episoden der Eva eller hva hun heter, fortalte at hun var gravid, var den siste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.