Gå til innhold

Gjenvinning av voksne barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Om programmereren i utgangspunktet har gjort dårlig arbeid, kan det være en stri tørn å få gjenopprettet grunnleggende funksjoner slik at programmene blir kompatible med andre mer velfungerende applikasjoner.

Scientologene skal være gode på sånt;)

Huff nei jeg havnet i klørne på scientologene for 25 år siden og det er det dummeste jeg har vært borti. Fordummende og idiotisk, for noe tull de driver med. Det er helt merkelig at de får så mange til å hoppe på det vrøvlet.

Annonse

Om programmereren i utgangspunktet har gjort dårlig arbeid, kan det være en stri tørn å få gjenopprettet grunnleggende funksjoner slik at programmene blir kompatible med andre mer velfungerende applikasjoner.

Det er helt sikkert sædsellene fra far som har vært defekte opprinnelig og fått virusene til å spre seg og forstyrre programmene.

Huff nei jeg havnet i klørne på scientologene for 25 år siden og det er det dummeste jeg har vært borti. Fordummende og idiotisk, for noe tull de driver med. Det er helt merkelig at de får så mange til å hoppe på det vrøvlet.

Gjorde du? Uffda. Men da vet du at de er gode på hjernevask. Som man roper i skogen får man svar;)

Hva har ungene gjort nå da?

Det er helt sikkert sædsellene fra far som har vært defekte opprinnelig og fått virusene til å spre seg og forstyrre programmene.

''Det er helt sikkert sædsellene fra far som har vært defekte opprinnelig og fått virusene til å spre seg og forstyrre programmene.''

*LOL* Godt sagt, og jeg er sååååå enig med deg :-)

Mine barn er selvfølgelig de beste i heile verden, men uvaner, svakheter, latskap osv har de etter faren sin - ingen som helst tvil om det ;-) Til nød kunne jeg tidligere skylde på barnehagen, hehe...

Annonse

Du må trøste deg selv med at de sannsynligvis oppfører seg forskjellig mot deg enn andre. Voksne barn blir nettopp litt _barn_ av og til i nærheten av sitt opphav. Det blir gjerne bedre med årene.

Jeg husker at jeg av en eller annen merkelig grunn ikke innså nødvendigheten av f.eks å sette tallerkenen min inn i oppvaskmaskinen etter å ha spist middag hjemme (og at jeg ble usedvanlig sur hvis min mor var frekk nok til å påpeke at det kunne være greit om jeg ryddet etter meg av og til) - mens jeg samtidig bodde i kollektiv med andre studenter og ryddet kjøkkenet hver gang jeg hadde brukt det. Merkelig fenomen...*s*

''Det er helt sikkert sædsellene fra far som har vært defekte opprinnelig og fått virusene til å spre seg og forstyrre programmene.''

*LOL* Godt sagt, og jeg er sååååå enig med deg :-)

Mine barn er selvfølgelig de beste i heile verden, men uvaner, svakheter, latskap osv har de etter faren sin - ingen som helst tvil om det ;-) Til nød kunne jeg tidligere skylde på barnehagen, hehe...

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...