Gjest segunda Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Det blir ikke jul for meg hvis jeg ikke får høre juleevangeliet lest opp helst mer enn engang. Skal i kirken juleaften mens døtrene mine lager mat. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Samme for meg. Juleevangeliet må høres, i kirka, og helst ved middagen også. Det siste har jeg ikke fått oppbacking på her hjemme, så jeg nøyer meg vel egentlig med kirka. Sønnen min skal lese det i kirka i år. Moro! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Samme for meg. Juleevangeliet må høres, i kirka, og helst ved middagen også. Det siste har jeg ikke fått oppbacking på her hjemme, så jeg nøyer meg vel egentlig med kirka. Sønnen min skal lese det i kirka i år. Moro! Tror jeg aldri har vært i kirka julaften. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Tror jeg aldri har vært i kirka julaften. Har du ikke? Å, det er så nydelig å være der da... Jeg tror jeg har vært i kirka hver eneste julaften. Mulig det var en jul vi ikke fikk det til fordi svigerfar var så dårlig, men da var vi i kirka første juledag i stedet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Tror jeg aldri har vært i kirka julaften. Til og med jeg har det. Faren min og jeg gikk i kirken her hver julaften når mora mi laget maten og vi ikke skulle bort. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Tror jeg aldri har vært i kirka julaften. Eneste gangen i året jeg har pleid å være der Da jeg bodde hjemme, var det en ganske kjent operasanger som bodde i nærheten som sang O, helga natt hvert år. Husker at jeg allerede som barn var dypt facinert over at det gikk an å fylle hele kirkerommet med en så stor stemme. Det var helt, helt magisk. Hele nabolaget er i kirka på julaften, og det er koselig å være der og treffe gamle kjente. De siste åra har jeg ikke vært der, for det har vært jeg som har laga middagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.