nick Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10028356 Å få en permanent gonore ligger like under uhelbredelig kreft på lista mi over godsaker jeg helst vil unngå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det skumleste med det der er at det nok bare er et tidsspørsmål før mer livstruende sykdommer ikke lenger kan la seg kurere med antibiotika, men jeg lurer litt på hvordan permanent Gonore fortoner seg. Pisser man piggtrå for alltid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare tull at single har mest sex Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eller gift mann på puletur til Thailand... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenker jeg Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det skumleste med det der er at det nok bare er et tidsspørsmål før mer livstruende sykdommer ikke lenger kan la seg kurere med antibiotika, men jeg lurer litt på hvordan permanent Gonore fortoner seg. Pisser man piggtrå for alltid? I tilfelle ville jeg fått utlagt tarm... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Tror neppe at singel/ikke singel er det som er avgjørende, men jeg fatter ikke at man kan være så uforsiktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det hjelepr jo ikke at bare DU er monogam, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eller gift mann på puletur til Thailand... ''bare tull at single har mest sex'' Det er jo ikke mest sex det er snakk om her, men flest partnere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest balltullball Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Og hva har det med å være singel å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.