Gjest Til psykologen Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Tenkte psykofixeren min skulle få et bilde av meg som jeg har tatt selv og printet ut, samt et kort med en tegning jeg har tegnet selv....er det feil å gi han det ? Det er "ubetydlig" verdi... og ikke noe økonomisk i det... Har han lov ? 0 Siter
Gjest men det er nå meg, da Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Det er sikkert ikke noe galt i det, men hva har du tenkt at psykologen skal gjøre med bildet av deg? Henge det på veggen? Hjemme eller på kontoret? Jeg ville nok gitt bare tegningen. 0 Siter
Gjest Til psykologen Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Det er sikkert ikke noe galt i det, men hva har du tenkt at psykologen skal gjøre med bildet av deg? Henge det på veggen? Hjemme eller på kontoret? Jeg ville nok gitt bare tegningen. Det er ikke et bilde AV MEG..... ehh.. 0 Siter
Gjest men det er nå meg, da Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Det er ikke et bilde AV MEG..... ehh.. Jaja, det var nå det du skrev, da. Men hvis det bare er et bilde du har tatt selv av noe helt annet, så er det selvfølgelig helt greit. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Dette er en helt grei julegave. 0 Siter
beate1234 Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Er det normalt å gi psykologen sin julegave? 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Er det normalt å gi psykologen sin julegave? Nei, men noen gjør det. Jeg synes ikke det er mer naturlig enn å gi fysioterapeuten gave, det bør ikke være det. 0 Siter
beate1234 Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Nei, men noen gjør det. Jeg synes ikke det er mer naturlig enn å gi fysioterapeuten gave, det bør ikke være det. Æsj, hadde det vært normalt skulle jeg kjøpt ironi-radar til psykologen min i julepressang:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.