Gå til innhold

Liker du dansebandmusikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tenker jeg

Nei!!!

Og jeg kunne aldri blitt sammen med en mann som likte det, det ville bety at vi var for forskjellige som mennesker og typer.

Men synes det er flott at andre kan ha glede av det, for det er harmløst nok.

Måtte jeg velge mellom black metalkonsert eller dansebandgalla, hadde jeg muligens valgt det første:o)

Nei, jeg synes det er forferdelig å høre på. Stupide tekster, dårlig musikk og en kultur jeg får grøssninger av.

Det, blues og jazz unngår jeg i den grad det er mulig. Blues er gørr kjedelig. Alt sammen høres likt ut for meg. Og jazz, der er problemet at det er så masete å høre på, og at det er en irriterende mennesketype som liker det. Danseband er den retarderte lillebroren til disse to lidende smart-assene.

Nei, jeg synes det er forferdelig å høre på. Stupide tekster, dårlig musikk og en kultur jeg får grøssninger av.

Det, blues og jazz unngår jeg i den grad det er mulig. Blues er gørr kjedelig. Alt sammen høres likt ut for meg. Og jazz, der er problemet at det er så masete å høre på, og at det er en irriterende mennesketype som liker det. Danseband er den retarderte lillebroren til disse to lidende smart-assene.

Hørte du på linken jeg la ved?

Annonse

Siden jeg er en storsinnet mann, kan jeg godta dansebandmusikk av en eneste grunn, nemlig at de hjernedøde også har krav på et musikktilbud!

Anser du meg som hjernedød som har 5 i matte og engelsk pluss 5 i de fleste andre fag også, fra videregående?

Anser du meg som hjernedød som har 5 i matte og engelsk pluss 5 i de fleste andre fag også, fra videregående?

''Anser du meg som hjernedød som har 5 i matte og engelsk pluss 5 i de fleste andre fag også, fra videregående?''

Hvilken karakter fikk du i ironi?

Annonse

Absolutt ikke noen favorittmusikk av meg, nei.

Men plutselig tar jeg meg selv i å synge i veei på refrenger som f eks denne:

http://www.youtube.com/watch?v=wFjb2TednR0

Ja, man kan si at det er søstsuppe, men eia den som kan ha det slik i sitt livs høst ;-)

Nei, da hører jeg heller på country som heller ikke står øverst på lista

Ja, køntri er også et kapittel for seg, med mye fæl musikk!

Men det er da noe bar, også, som f eks Johnny Cash' Folsom Prison Blues eller Hurt, og denne scenen fra "O'brother where art though" var uforglemmelig! :-)

''Anser du meg som hjernedød som har 5 i matte og engelsk pluss 5 i de fleste andre fag også, fra videregående?''

Hvilken karakter fikk du i ironi?

Dagens dummeste forsøk på å ro seg i land med å få pisspreik til å kalles ironi, når man skjønner at man egentlig bare kunne ha svart TS på spørsmålet om man liker dansebandmusikk eller ikke. *s*

Det der var det ikke mange som oppfattet som ironi tror jeg, stryk-karakter til deg der, dessuten må du være rimelig hjernedød selv, for du vet vel at ironi ikke er et fag man får karakter i på vdg.?

Dagens dummeste forsøk på å ro seg i land med å få pisspreik til å kalles ironi, når man skjønner at man egentlig bare kunne ha svart TS på spørsmålet om man liker dansebandmusikk eller ikke. *s*

Det der var det ikke mange som oppfattet som ironi tror jeg, stryk-karakter til deg der, dessuten må du være rimelig hjernedød selv, for du vet vel at ironi ikke er et fag man får karakter i på vdg.?

Så du innrømmer at du ikke skjønner ironi også? Glimrende eksempel:)

(For øvrig den vitsen med hjernedøde og dansebandmusikk er gammel - først trykket i Pondus for 7-8 år siden.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...