Gå til innhold

Liker du dansebandmusikk?

Anbefalte innlegg

Så du innrømmer at du ikke skjønner ironi også? Glimrende eksempel:)

(For øvrig den vitsen med hjernedøde og dansebandmusikk er gammel - først trykket i Pondus for 7-8 år siden.)

Jeg leser ikke Pondus og har aldri gjort det, derfor skjønte jeg ikke at det der var ironi i det hele tatt, nei. Må ikke bruke sånn innside-ironi da vettu. *s*

Fortsetter under...

Ja, køntri er også et kapittel for seg, med mye fæl musikk!

Men det er da noe bar, også, som f eks Johnny Cash' Folsom Prison Blues eller Hurt, og denne scenen fra "O'brother where art though" var uforglemmelig! :-)

Jeg har noen jeg liker jeg og. Highwayman og et par andre fra i fjor. All musikk har stort sett noe bra men det er jammen mye dårlig og.

Gjest sjøstjerna

Jeg liker mye musikk. Danseband-musikk inkludet- i små doser.

Jeg var nylig på en jazz-inspirert konsert. Jeg liker dessuten korsang, samt det meste som blir sunget på beat for beat, og spilles på P4. Jeg nyter kjente komposjoner av Mozart, Beethoven, Grieg og andre. Liker Elvis Presley, og stemmen til Jim Reeves (og andre DYPE stemmer).

De siste CD jeg kjøpte var vel Sidsel Kyrkebø, Leonard Cohen, noe klassisk og en eller annen CD til støtte for Frelsesarmeen.

Dansebandmusikk har jeg aldri kjøpt.

Annonse

Gjest Tuppehøna

Ja, køntri er også et kapittel for seg, med mye fæl musikk!

Men det er da noe bar, også, som f eks Johnny Cash' Folsom Prison Blues eller Hurt, og denne scenen fra "O'brother where art though" var uforglemmelig! :-)

Skulle nettopp til å linke til A man of constant sorrow - den er utrolig bra :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...