Gå til innhold

Vannkopper i julen - trenger tips

Anbefalte innlegg

Gjest the single mom

Vi skulle på hotell i julen, og alle hadde gledet seg. Men i dag våknet minsten med vannkopper. Tok en telefon til legevakten, der sykepleier sa at sannsynligvis vil barnet fortsatt være smittefarlig om en uke.

I og med at det skal være andre barnefamilier på hotellet, er det vankselig å unngå nærkontakt og smitte.

Barna er veldig lei seg for de hadde gledet seg til hotellferie. De sier det blir kjedelig å være hjemme. (Jeg må føye til at jeg er litt helsebegrensetvselv, så jeg har ikke krefter til så mye større aktiviteter. Det var en av grunnene til at vi skulle på hotell...)

Hva gjør vi? Det er sikkert andre her sm har opplevd at høytidsplaner gikk i vasken pga barns sykdom. Hva gjorde dere isteden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357863-vannkopper-i-julen-trenger-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er skikkelig ergelig når noe man har gledet seg til ikke blir noe av men sånn er det bare når man har barn. Da må man bare kaste seg rundt og gå for alternativ B. Som i dette tilfellet må bli hjemme-jul. Få noen, familie, venner, naboer til å hjelpe med småting som man ikke kan få ordnet selv, og sats på en hjemmejul med god mat, julesanger, brettspill o.l med ungene, så blir det nok en koselig jul likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...