Gå til innhold

Fortjene diagnose (dagbokinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at jeg er syk. Jeg merker jo stor endring i hvordan jeg tenker, og hvordan jeg har det, ved å ta ta tabletter beregnet mot psykose. Likevel føler jeg ikke at jeg _fortjener_ denne diagnosen (har fått ny diagnose; schizoaffektiv lidelse). Den nye diagnosen er mer alvorlig enn den forrige. Føler meg på et vis heldig som har fått diagnose, men føler ikke at jeg er syk, føler at det er min skyld, alt sammen...

Måtte bare si det.

Skrevet

Akkuratt som en alvorlig psyk, diagnose er noe man fortjener, det er noe dritt å få en slik diagnose Smir, så det er hellre synd på deg som fikk den, enn synd fordi du ikke "fortjener den"....

Jeg har schizofren diagonse, og jeg synes ikke jeg fortjener den hellre. Hehe, men uheldigvis så ble jeg schizofren, da angivelig.

Skrevet

Akkuratt som en alvorlig psyk, diagnose er noe man fortjener, det er noe dritt å få en slik diagnose Smir, så det er hellre synd på deg som fikk den, enn synd fordi du ikke "fortjener den"....

Jeg har schizofren diagonse, og jeg synes ikke jeg fortjener den hellre. Hehe, men uheldigvis så ble jeg schizofren, da angivelig.

Er nok ikke syk jeg, er nok viljen det står på...

Skrevet

Er nok ikke syk jeg, er nok viljen det står på...

Jaja, det sier du alltid. Jeg er isåfall ikke noe bedre enn deg.

Skrevet

Er et navnet på sykdommen som avgjør hvor alvorlig det er?

Trodde det heller var hvordan en takler livet, er jo grader av alvorlighet innen samme diagnose og.

Skrevet

Jaja, det sier du alltid. Jeg er isåfall ikke noe bedre enn deg.

Hva mener du? :-)

Skrevet

Er et navnet på sykdommen som avgjør hvor alvorlig det er?

Trodde det heller var hvordan en takler livet, er jo grader av alvorlighet innen samme diagnose og.

Er vel begge deler, på en måte, slik jeg har forstått det...

Skrevet

Er vel begge deler, på en måte, slik jeg har forstått det...

Ok. Bryr meg igrunn lite om hva sykdommen heter, vil bare fungere. Men er sikkert greit å vite hva det er..med tanke på medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...