DOLemannen Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Jeg skjønner at jeg er syk. Jeg merker jo stor endring i hvordan jeg tenker, og hvordan jeg har det, ved å ta ta tabletter beregnet mot psykose. Likevel føler jeg ikke at jeg _fortjener_ denne diagnosen (har fått ny diagnose; schizoaffektiv lidelse). Den nye diagnosen er mer alvorlig enn den forrige. Føler meg på et vis heldig som har fått diagnose, men føler ikke at jeg er syk, føler at det er min skyld, alt sammen... Måtte bare si det. 0 Siter
serenity777 Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Akkuratt som en alvorlig psyk, diagnose er noe man fortjener, det er noe dritt å få en slik diagnose Smir, så det er hellre synd på deg som fikk den, enn synd fordi du ikke "fortjener den".... Jeg har schizofren diagonse, og jeg synes ikke jeg fortjener den hellre. Hehe, men uheldigvis så ble jeg schizofren, da angivelig. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Skrevet 18. desember 2010 Akkuratt som en alvorlig psyk, diagnose er noe man fortjener, det er noe dritt å få en slik diagnose Smir, så det er hellre synd på deg som fikk den, enn synd fordi du ikke "fortjener den".... Jeg har schizofren diagonse, og jeg synes ikke jeg fortjener den hellre. Hehe, men uheldigvis så ble jeg schizofren, da angivelig. Er nok ikke syk jeg, er nok viljen det står på... 0 Siter
serenity777 Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Er nok ikke syk jeg, er nok viljen det står på... Jaja, det sier du alltid. Jeg er isåfall ikke noe bedre enn deg. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Er et navnet på sykdommen som avgjør hvor alvorlig det er? Trodde det heller var hvordan en takler livet, er jo grader av alvorlighet innen samme diagnose og. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Skrevet 20. desember 2010 Jaja, det sier du alltid. Jeg er isåfall ikke noe bedre enn deg. Hva mener du? :-) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Skrevet 20. desember 2010 Er et navnet på sykdommen som avgjør hvor alvorlig det er? Trodde det heller var hvordan en takler livet, er jo grader av alvorlighet innen samme diagnose og. Er vel begge deler, på en måte, slik jeg har forstått det... 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Er vel begge deler, på en måte, slik jeg har forstått det... Ok. Bryr meg igrunn lite om hva sykdommen heter, vil bare fungere. Men er sikkert greit å vite hva det er..med tanke på medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.