tonie Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Jeg er ikke overrasket. Det blir interessant å følge med på den videre forskningen. Hva tenker dere om dette? Jeg kommer i alle fall til å holde guttungen unna de hardeste spillene så lenge jeg har noe jeg skal ha sagt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8300666.ab 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Jeg tror man kan bli preget av dagens spill. Det er noe helt annet enn spillene vi spilte som barn. Dette er virkelighet ned til minste detalj. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Jeg er voldsomt fornøyd med at tenåringen stort sett bare liker sports-spill... 0 Siter
Tonette Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Jeg tror det er naivt å tro at man ikke blir påvirket av spill, når man tenker på hvilken effekt reklame har på folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.