Gjest the singel mom Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 De fleste restauranter er vel stengt juleaften? Går det an å dra til hoteller og spise middag der, uten å være hotellgjest? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Jeg vet ikke om restauranter er åpne, men jeg tror absolutt at man kan dra til et hotell og spise der, uten å være hotellgjest. Ta en tlf. og hør med et hotell du kunne tenke deg. Håper du får en fin julaften. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 ''De fleste restauranter er vel stengt juleaften? Går det an å dra til hoteller og spise middag der, uten å være hotellgjest?'' Det vil jeg da tro, men det kan sikkert vært lurt å ringe på forhånd og bestille, man vet aldri - det kan godt være fullt! 0 Siter
Axcia Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Ring et hotell, da! Som regel er reatauranten åpen for alle. De vil jo tjene penger, men er avhengig av å vite hvor mange som kommer på en slik dag - så bordbestilling er nok et krav. 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Man kan alltid spise på hotellers restauranter uten å være gjest. Det blir sikkert et større problem for deg at de fleste hoteller er steng på juleaften. Unntaket er typiske turisthotell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.