Gå til innhold

Jeg skal gifte meg!! Kjoleforslag?

Anbefalte innlegg

Gjest sa brura

Ja, til våren/forsommeren skjer det, men jeg er ikke jenta som alltid har drømt om et gedigens bryllup og marshmallow-kjole. Jeg er i det hele tatt ikke sånn kjempeglad i oppmerksomhet, men liker å være fin likevel, da..... :-)

Det blir vielse på Rådhuset, og familiemiddag etterpå. Ikke bryllupsfest som sådan, mulig vi tar det over sommeren. Og jeg trenger tips og råd om kjolen. VIl som sagt gjerne være fiiin, selv om jeg ikke skal ha en standard brudekjole.

Er det noen her som kan hjelpe? Evt gi tips om hvor jeg kan finne konkret hjelp? Har forøvrig et mål om å gå ned 6 kg, og har klart 3 av dem allerede, så jeg er på god vei! Om jeg da ikke legger på meg alt igjen og mer til.. ;-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357882-jeg-skal-gifte-meg-kjoleforslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Gratulerer!

Du kan jo også oppsøke butikker og si du ønsker hjelp til å få pen kjole til bryllup.

Eller brudesalong- men jeg fikk inntrykk du ikke ønsker den type kjole? Ta en tur likevel- kanskje de har noen ikke-typiske.-brudekjoler som faller i smak.

Et lite apropos til brudesalong: de er flinke og får det til å ha behov for alt mulig. Jeg ønsket også litt enkel kjole. Jeg fant en som jeg leide hos dem, men etter prat med dem trengte jeg dyre hvite sko, stramt hvitt undertøy, slør og annet.... Hverken undertøyet, skoene og selvfølgelig ikke sløret har vært brukt utover den ene bryllupsdagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...