Gå til innhold

Ikke bare kvinner som bør være forsiktige ...

Anbefalte innlegg

... på byen.

http://www.side3.no/article3049604.ece

Spenstig overskrift. "Her sexranes nordmenn".

Sexran er et artig tilskudd i det norske språk.

- Har du blitt ranet før?

- Nja, ikke sånn vanlig ran, men jeg ble sexranet en gang, dah ...

Fortsetter under...

Litt artig journalistisk vri å skrive sakene i en slags Rorbua-stil, kjenner jeg. Jeg ventet bare på en "...sa brura"-vending der.

Det jeg lurer på er om det ble noe sex på dem som ble "sexranet". Det ligger i ordet, men det eneste jeg ser av historiene er menn som har blitt dopet ned og ranet av sexy kvinner (særdeles vakre, i følge artikkelen) i Riga, og uten å ha vært dopet ned selv vil jeg tro det blir dårlig med sex i en sånn tilstand.

Men jeg fant dette på Nettavisen, og den avisen står sannsynligvis ikke i fare for å motta priser for glitrende journalistikk. ;)

Det jeg lurer på er om det ble noe sex på dem som ble "sexranet". Det ligger i ordet, men det eneste jeg ser av historiene er menn som har blitt dopet ned og ranet av sexy kvinner (særdeles vakre, i følge artikkelen) i Riga, og uten å ha vært dopet ned selv vil jeg tro det blir dårlig med sex i en sånn tilstand.

Men jeg fant dette på Nettavisen, og den avisen står sannsynligvis ikke i fare for å motta priser for glitrende journalistikk. ;)

Nå hintet det vel til at ingen ble dopet ned, men heller drakk seg passe full (les: dritings), gjorde dumme ting og ville deretter ha erstatning.

Nå hintet det vel til at ingen ble dopet ned, men heller drakk seg passe full (les: dritings), gjorde dumme ting og ville deretter ha erstatning.

Nja, nå tror jeg ikke det er veldig uvanlig at slue kvinner som disse doper ned sine ofre, så jeg forstår ikke hvorfor det skal stilles spørsmål ved troverdigheten mht neddopinga. Tviler på at en dritings mann er så ute av det at han går fra minebank til minibank og tømmer kortet sitt på kommando.

Det er nok ikke lurt å gå på byen i land som Riga alene, eller å være den eneste igjen etter at de andre har lagt seg.

Nja, nå tror jeg ikke det er veldig uvanlig at slue kvinner som disse doper ned sine ofre, så jeg forstår ikke hvorfor det skal stilles spørsmål ved troverdigheten mht neddopinga. Tviler på at en dritings mann er så ute av det at han går fra minebank til minibank og tømmer kortet sitt på kommando.

Det er nok ikke lurt å gå på byen i land som Riga alene, eller å være den eneste igjen etter at de andre har lagt seg.

''land som Riga''

??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...