Gå til innhold

Destruktiv i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Krimiskrams
Skrevet

Huff nå roter jeg forferdelig.

Vært så konstruktiv og filnk den siste tiden at en nesten blir kvalm.

Nå sitter jeg her og er deppa og destruktiv. Sånn lyst å kutte meg. Men jeg vil jo ikke ha arr på armen da. Det har jeg fra før og det er jævlig.

Likevel kjenner jeg nå på at jeg har lyst å kutte meg å dra på legevakten for å sy. Vet ikke hvorfor jeg føler det slikt. Og vet det er dumt. Jeg vet jeg ikke vil ha varige arr. Likevel har jeg litt lyst å kutte meg og dra på legevakten.

Jeg har vært så fornuftig og konstruktiv den siste tiden at jeg blir kvalm. Sånn studere , frivillig arbeid , venner og familie etc. Men jeg har enda min destruktive siden i meg.

Skrevet

Hva positivt vil du få ut av å skade deg egentlig ... Er smerten bedre enn å ikke føle noe i det hele tatt? Eller har du det så vondt inni deg at du håper at fysisk smerte vil ta litt av trykkket?

vil du kansje egentlig bare at noen skal se hvor jævlig du har det, og at du tror det blir lettere med yttre skader?

Å fjerne smerte og frustrasjon med enda mer smerte og frustrasjon er forferdelig lite konstruktivt... Prøv å løs flokene i livet ditt som gjør at du føler for å skade deg... imellomtiden baker du pepperkaker eller løper deg en tur når du blir destruktiv... Avtale?

Skrevet

Pleier lysten å gå over så prøv å holde ut? Komme seg ut en tur pleier å hjelpe meg. Iallefall for en liten stund.

Jeg kan ha lyst til å skade meg hele dagen, men til kvelden kan det gå over, og som regel iallefall til neste dag. Klarer jeg å komme meg gjennom dagen, så er jeg reddet for denne gang.

Selv om jeg ofte får sterkt behov for å kutte meg, så har jeg klart meg lenge nå. Så det går an å kjempe seg gjennom det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...