Gjest Gåten Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Kan man ta det når man har drukket alkohol? 0 Siter
beate1234 Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Tja ... Du kan bli trøtt,trist,få lavt blodtrykk,og motoriske forstyrrelser... Men jeg tipper et glass vin til maten går helt fint... Men nu er jeg ingen lege .... 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Jeg gjør det, men det nedsetter nok tåleransen noe. Det er viktig å vite at vi er individuelle her. Det beste er å prøve seg forsiktig fram. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 ''drukket alkohol'' Det er vel et relativt vidt begrep? Noe mer presist må det nok sies om du skal få et godt svar :-) 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 ''drukket alkohol'' Det er vel et relativt vidt begrep? Noe mer presist må det nok sies om du skal få et godt svar :-) Ok, hadde bare drukket to cider. Virker som jeg tåler lite alkohol for tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.