Gjest Amilie80 Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Jeg ha fått beskjed om å bytte passord på facebook. Enten har jeg blitt "senil" og glemt passordet mitt, ellers har noen andre laget ett nytt passord. Kan jeg finne ut det gamle passordet mitt på noe måte? få bare en link på mail hvor jeg kan bytte passord.. 0 Siter
Sør Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 For det første, sjekk at du ikke er blitt utsatt for et phishing forsøk. (Altså, at noen andre ber deg om ditt FB-passord.) For det andre, jeg vil anta at FB, som de fleste andre, sender passordet ditt til eposten din hvis du klikker på linken. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Amilie80 Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 For det første, sjekk at du ikke er blitt utsatt for et phishing forsøk. (Altså, at noen andre ber deg om ditt FB-passord.) For det andre, jeg vil anta at FB, som de fleste andre, sender passordet ditt til eposten din hvis du klikker på linken. Med vennlig hilsen Nei det er ingen som ber om det, jeg fikk beskjed om at jeg tastet feil passord, fikk tilsendt link på mail om endring men der lager jeg bare et nytt passord. Vil gjerne vite det gamle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.