Gjest Siberia Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Hvor mye koster det å sette inn nytt batteri på en klokke? Sånn klokke vi bruker rundt håndleddet ;-) De gjør vel sånt på gullsmeden eller? 0 Siter
Gjest Bob Saget Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Hos urmaker rundt en hundrelapp. Treffer du en som kan og gidder på Clas ohlsson holder det med 20-30 kroner. 0 Siter
-ssi Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Vanlig klokke ca. 70 kr. Tar bare et par minutter å fikse. Hvis det trengs spesialutstyr til å åpne klokka, må den kanskje sendes til verksted, da blir det dyrere og tar minst ei uke. Bjørklund har ikke utstyr til å åpne gullklokker av den typen mange firmaer gir til folk som har jobba der i lang tid. 0 Siter
Holmes Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Kommer an på hva slags klokke, men urmakeren er nok stedet å gå. Jeg betalte 300 kroner sist, men det er til en spesiell klokke. 0 Siter
Gjest klokkedamen Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Leverte inn tre klokker til urmaker for bytting av batteri for noen uker siden (ulike merker og typer) Betalte kr 150 kr pr stk. Tryggest hos en fagmann 0 Siter
Gjest Siberia Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 wow 300,- kroner??? Det var da utrolig dyrt... om det er såå dyrt tror jeg at jeg dropper hele klokka! :S Vet ikke om den klokka jeg har er noe spesiell...det er en Dyrbern/Kern klokke....ser ganske vanlig ut bak der batteriet sitter.. men dette har jeg ikke greie på! 0 Siter
fresja Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Pleier betale knapt 100 hos vår lokale urmaker; tror han har tatt det samme i alle år. Men jeg fegner med at batterier i enkelte klokker er dyrere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.