Gå til innhold

Hvor mye koster batteri til klokke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det å sette inn nytt batteri på en klokke? Sånn klokke vi bruker rundt håndleddet ;-)

De gjør vel sånt på gullsmeden eller?

Gjest Bob Saget
Skrevet

Hos urmaker rundt en hundrelapp. Treffer du en som kan og gidder på Clas ohlsson holder det med 20-30 kroner.

Skrevet

Vanlig klokke ca. 70 kr. Tar bare et par minutter å fikse. Hvis det trengs spesialutstyr til å åpne klokka, må den kanskje sendes til verksted, da blir det dyrere og tar minst ei uke. Bjørklund har ikke utstyr til å åpne gullklokker av den typen mange firmaer gir til folk som har jobba der i lang tid.

Skrevet

Kommer an på hva slags klokke, men urmakeren er nok stedet å gå. Jeg betalte 300 kroner sist, men det er til en spesiell klokke.

Gjest klokkedamen
Skrevet

Leverte inn tre klokker til urmaker for bytting av batteri for noen uker siden (ulike merker og typer)

Betalte kr 150 kr pr stk.

Tryggest hos en fagmann :)

Skrevet

wow 300,- kroner??? Det var da utrolig dyrt... om det er såå dyrt tror jeg at jeg dropper hele klokka! :S

Vet ikke om den klokka jeg har er noe spesiell...det er en Dyrbern/Kern klokke....ser ganske vanlig ut bak der batteriet sitter.. men dette har jeg ikke greie på!

Skrevet

Pleier betale knapt 100 hos vår lokale urmaker; tror han har tatt det samme i alle år. Men jeg fegner med at batterier i enkelte klokker er dyrere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...